1401/03/30-17:10
محمد جواد خسروی:

مدیریت شهری در راستای حمایت از تولید و با رعایت مر قانون با مراکز صنعتی همکاری می کند

مدیریت شهری در راستای حمایت از تولید و با رعایت مر قانون با مراکز صنعتی همکاری می کند

محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ با همراهی معاونین و مدیران ارشد مدیریت شهری منطقه، از گروه بهمن خودرو واقع در ناحیه ۶ از نزدیک بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ در راستای بررسی پروژه های ملکی گروه بهمن خودرو، محمد جواد خسروی با مدیر عامل این کارخانه صنعتی گفتگو کرد و در جریان توضیحات این مقام مسئول قرار گرفت.

محمد جواد خسروی در این بازدید گفت: گروه بهمن با عرضه محصولات خودرویی در راستای رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور فعالیت می کند و به دلیل دارا بودن پتانسیل بالا در تولید محصولات مورد نیاز مردم، در بازار تاثیرگذار است. به دنبال تثبیت و توسعه این کارخانه در منطقه هستیم تا علاوه بر افزایش تیراژ تولیدی خودور در زمینه اشتغالزایی نیز سهمی داشته باشیم و در نهایت با آورده مالی این شرکت برای شهرداری تهران در موضوع درآمدزایی نیز به وظیفه سازمانی خود عمل کنیم.

وی تاکید کرد: با عنایت به لزوم حمایت از مراکز صنعتی و تولیدی و با توجه به لزوم بررسی پژوه های عمرانی و ملکی بهمن خودرو جلسات متعددی برگزار شده و تصمیم هایی گرفته شده است که به زودی تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.

شایان به ذکر است شهردار منطقه ۱۸ در ادامه این بازدید از شرکت کروز، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین تأمین‌کننده قطعات در صنعت خودرو ایران  نیز بازدید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط