1401/03/30-17:17

۱۳ اقدام ویژه خدمات شهری منطقه ۵ در سه ماهه ابتدایی سال جاری

۱۳ اقدام ویژه خدمات شهری منطقه ۵ در سه ماهه ابتدایی سال جاری

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۵ از اقدامات ویژه این معاونت در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ برای جلب رضایت شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مرتضی مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ بر اقدامات شبانه روزی این معاونت برای خدمت رسانی به شهروندان منطقه امید و زندگی تاکید کرد و گفت: این معاونت علاوه بر وظایف روزانه خود برای خدمت رسانی مناسب به شهروندان، برنامه های ویژه ای نیز برای افزایش رضایت مردم عزیز منطقه عملیاتی کرد که در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ شاهد ۱۳ اقدام شاخص در این راستا بودیم.

مرادی با برشمردن برخی از این اقدامات گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال شاهد بهره برداری از ۲ گلماند که مرکز تبادل گل و گیاه در ازای پسماند خشک از شهروندان است در منطقه ۵ بودیم. همچنین طرح تفکیک از مبدا پسماند در شهرک آپادانا بصورت ویژه عملیاتی شد.

معاون خدمات شهری منطقه ۵ از نصب ۱۰ عدد شیر روشویی چشمی الکترونیکی در نواحی ۴ و ۶ در راستای کاهش مصرف منابع خبر داد و افزود: افتتاح پساب تصفیه خانه شهر زیبا، احداث بوستان مراد آباد ، احداث فاز دو بوستان ایرانیان و احداث تصفیه خانه تکمیلی و اجرای شبکه انتقال پساب اکباتان نیز از جمله اقدامات مهم این معاونت در سه ماهه ابتدایی سال جاری است.

او کاشت فرش گل را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و ادامه داد: نورپردازی ساختمان منطقه ۵، نور افشانی به مناسبت ولادت امام رضا(ع) و دیوارنگاری و نقاشی دیواری به مساحت ۳۷۸ مترمربع نیز در این مدت عملیاتی شده است.

مرادی در مورد راه اندازی سایت اورهال مخازن نیز گفت: سایت اورهال مخازن سطح نواحی ۷ گانه راه اندازی شد. با توجه به تدابیر اندیشیده شده با چند پیمانکارخدمات شهری در راستای بهبود وضعیت مخازن عقد قرارداد صورت گرفت تا در زمینه تعمیر و بازسازی مخازن اقدام شود و تا کنون بیش از ۳۰۰ عدد از مخازن بطور کامل بازسازی و اورهال شد که این امر سبب بهبود وضعیت مخازن سطح محدوده نواحی گردید.

مرادی در پایان به اقدامات این معاونت در ایام سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: با توجه به واگذاری پهنه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به منطقه ۵ بر اساس برنامه ریزی و در یک بازه زمانی ۱۰ روزه تمامی اقدامات لازم از قبیل نظافت و پاکسازی، شستشو و تامین ماشین الات مورد نیاز تامین و خدمات رسانی به زائرین محترم انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط