1401/03/30-17:22
در راستای ارتقای خدمات رسانی و کاهش آسیب های اجتماعی محلات محروم انجام شد؛

بهبود منظر شهری معابر ناحیه یک منطقه ۱۵

بهبود منظر شهری معابر ناحیه یک منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از اجرای پروژه جداسازی، مرمت، رنگ آمیزی و نقاشی دیواره ها معابر ناحیه یک منطقه در راستای ارتقای خدمات رسانی و کاهش آسیب های اجتماعی به محلات محروم خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ با اعلام این خبر گفت: پروژه جداسازی، مرمت دیوار، رنگ آمیزی و نقاشی دیواره های خیابان غم خوار، کوچه های کاوند و امیری در قالب طرح قرارگاه شهید اسداللهی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در حال اجراست.

به گفته او؛ در این طرح هزار مترمربع از کوچه های کاوند و امیری خیابان جهانیان واقع در محله شهید مظاهری بهسازی می شود.

صباغ اضافه کرد: این پروژه با هدف ارتقای خدمات رسانی به محلات محروم و محرومیت زدایی در عرصه های مختلف اجتماعی فرهنگی، امنیت پایدار، عمران و زیباسازی، با مشارکت  ادارات مالی و اداری ،خدمات شهری، عمران و ترافیک و ۱۳۷ شهرداری ناحیه ۱ و معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در حال اجراست.

او افزود: در این طرح بعد از شناسایی کوچه های اقدامات لازم در جهت زیرسازی مناسب انجام و پس از این مرحله طرح های مورد نظر بر روی دیواره ها اجرا شده و در نهایت رنگ آمیزی نهایی انجام می شود.

بر پایه این گزارش؛ در ادامه این طرح ،هماهنگی های لازم در خصوص اجرای این پروژه در محله شهید طیب کوچه بوستان پیش بینی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط