1401/04/03-19:35
با اقدامات عمرانی در ۳ ماه نخست امسال انجام شد؛

اصلاح و بهسازی بیش از ٣٨ هزار مترمربع از معابر منطقه ۱۳

اصلاح و بهسازی بیش از ٣٨ هزار مترمربع از معابر منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از بهسازی و ساماندهی ٣۵ هزار مترمربع از معابر محدوده با اجرای عملیات پیاده روسازی، نهر و جدول، لکه گیری و تراش و روکش مکانیزه آسفالت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ گفت: اجرای عملیات عمرانی در راستای افزایش رفاه عمومی شهروندان از دغدغه‌های شهرداری منطقه ۱۳ است که در این راستا در سه ماه نخست سال اجرای عملیات روکش و تراش و روکش آسفالت، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری و لکه گیری در معابر محدوده منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه پیگیری شده است.

او افزود: در راستای ایجاد بسترهای مناسب در سطح منطقه جهت ایمن سازی و روان سازی معابر بویژه پیاده روهای آن، اقدام به عملیات فنی و عمرانی کرده تا تمامی محدوده هایی که دارای پیاده رو می باشند به ترتیب اولویت و پرتردد بودن اجرا، اصلاح و ساماندهی شوند.

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ از اجرای جدول گذاری و نهرسازی خبرداد و افزود: برخی از فعالیت‌های جدول‌گذاری در محلات منطقه به شکل پروژه‌های کوچک مقیاس صورت می‌گیرد، به طوری که جداول معابر که نیازمند مرمت و تعویض هستند نیز در دستور کار قرار دارد و تاکنون بخش قابل توجهی از معابر فرعی محلات مورد تعویض و مرمت جداول صورت گرفته است.

او به حدود بیش از ٣ هزار و ۶۶٠ مترمربع پیاده رو سازی اشاره کرد و افزود: بخشی از این عملیات مربوط به احداث مسیر بساوایی و هم سطح نمودن تقاطع ها و تصحیح رمپ و پل فلزی در خیابان زاهد گیلانی است که با تکمیل آن مسیر ویژه روشندلان دو خیابان صفا و پیروزی به هم متصل می شوند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ساماندهی معابر و خیابان های سطح منطقه یکی از مطالبات مهم شهروندان است و شهرداری منطقه ۱۳ نیز تلاش می نماید تا با اجرای اقداماتی در این زمینه، خدمت رسانی مطلوب به شهروندان صورت پذیرد و رضایتمندی شهروندان فراهم آید، اظهار داشت: به همین منظور شهرداری منطقه در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و حفظ سیمای شهری و تسهیل در عبور و مرور شهروندان، معابر منطقه بویژه محله های پر تردد به میزان بیش از ۶ هزار و ٢۵٠ تن عملیات تراش وروکش مکانیزه در فضایی به وسعت ٣۵ هزار مترمربع و ١١٠٠ تن لکه گیری به مساحت ٧ هزار و ٨٠٠ مترمربع انجام شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط