1401/04/04-11:24

بازدید معاون سازمان بازرسی کل کشور از ایستگاه های باقی مانده خط ۷ مترو تهران

بازدید معاون سازمان بازرسی کل کشور از ایستگاه های باقی مانده خط ۷ مترو تهران

در هفته قوه قضائيه، دکتر احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور به اتفاق هیات همراه از ایستگاه های در حال تکمیل خط ۷ مترو تهران (شهید دادمان و میدان کتاب) بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت ساخت و سازهای این خط قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در جریان بازدید میدانی معاون سازمان بازرسی کل کشور و مديران ذيربط در بازرسي امور وزارت كشور و شهرداري ها  از روند پیشرفت عملیات اجرایی دو ایستگاه در منتهی الیه شمال غربی خط ۷، عنوان شد که در صورت تامین به موقع منابع مالی، افتتاح هر دو ایستگاه که از پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد برخوردار هستند، در سال جاری امکانپذیر خواهد بود. ایستگاه ورزشگاه تختی در منتهی الیه جنوب شرقی خط ۷ اما سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

در پایان این بازدید، دکتر اسدیان معاون سازمان بازرسی کل کشور ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای تامین رفاه حال شهروندان، بر ضرورت ارتقاء وضعيت حمل و نقل عمومي در پايتخت و همچنين تامین حداکثری ملاحظات ایمنی ایستگاه ها و واگن ها، مساله امنیت مسافران و ذی‌نفعان فعالیت‌های شرکت مترو و نيز ارائه خدمات امن به شهروندان تاکید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط