1401/04/04-13:09

لزوم توجه و ارائه خدمات ویژه و سلامت‌محور در محلات محروم پایتخت

لزوم توجه و ارائه خدمات ویژه و سلامت‌محور در محلات محروم پایتخت

مدیرکل سلامت شهرداری تهران در نخستین بازدید خود که با عنوان سه شنبه های سلامت_ سه شنبه های حال خوب به میزبانی منطقه ۱۶تهران برگزار شد بر ارتقای سلامت اجتماعی، ارائه خدمات سلامت محور در محله های کم برخورد و توجه ویژه به سلامت روح‌ و روان‌‌ در کنار سلامت جسم و‌ جان تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت حمید صاحب در بازدیدی که به همراه معاونان و مدیران خود انجام داد گفت: شهرداری تهران علاوه بر توجه به مسائل کالبدی شهر به مسائل روح و روان شهر و شهروندان نیز توجه داردو از جمله یکی از این برنامه ها برگزاری سه شنبه های سلامت است که هر هفته به میزبانی یک منطقه برگزار خواهد شد.

همچنین این بازدید های میدانی با هدف بررسی و پیگیری مشکلات و چالش خانه های سلامت و کارمندان همچنین بررسی عملکرد این خانه ها در دستور کار قرار گرفته است.

سید مرتضی روحانی_ شهردار منطقه ۱۶ نیز گفت: توجه اداره کل سلامت به موضوعات سلامت محور با الویت مناطق و محله های کم برخوردار از اقدامات بسیار خوبی است که سبب می شود موضوع سلامت جسم و‌ روان و رفع مشکلات و دغدغه هایی که در این حوزه در مناطق به خصوص محله های کم برخوردار وجود دارد با الویت و سرعت بیشتری رفع و رجوع شود.

گفتنی است؛ این برنامه در سه بخش نشست چهره به چهره مسئولان خانه های سلامت سطح منطقه با مدیرکل سلامت و شهردار منطقه، بازدید میدانی از خانه های سلامت از جمله خانه سلامت خزانه و تختی_که برای حضور افراد دارای معلولیت و سالمندان مناسب سازی شده بود_اقامه نماز درمسجد و تشریح رویکردهای جدید اداره کل سلامت برای شهروندان نمازگزار با عنوان سه شنبه های سلامت، سه شنبه های مساجد، تقدیر از مسئولین خانه های سلامت برتر و دبیران فعال کانون های اجتماع محور منطقه ۱۶ برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط