1401/04/07-17:28
با حضور شهردار منطقه ۲۱؛

وضعیت سرانه های خدماتی مسکن ویژه تهرانسر بررسی شد

وضعیت سرانه های خدماتی مسکن ویژه تهرانسر بررسی شد

با حضور شهردار و معاون شهرسازی منطقه ۲۱ و نمایندگان اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران، روند تکمیل پروژه مسکن ویژه تهرانسر و سرانه های هفت گانه خدماتی این محدوده مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور شهردار این منطقه درباره بازدید میدانی و جلسه مشترک مدیریت شهری با مسئولین اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: درخصوص توافقات و همکاری های مشترک فی مابین مدیریت شهری و اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران درباره مسکن ویژه چه واحدهای ساخته شده و چه واحدهای در دست احداث صحبت شد.

وی ادامه داد: در زمینه احداث بلوک های جدید مسکن ویژه تهرانسر، سوالاتی در حوزه تعداد طبقات، کاربری های تجاری و مسافت واحدهای تجاری تا خیابان اصلی مطرح بود، که طی بازدید میدانی و بررسی نقشه های موجود برطرف شد.

کاشانی پور افزود: نگرانی درخصوص بعد مسافت واحدهای تجاری تا خیابان اصلی، با این نکته که بعد از پیاده روها، فضایی بالغ بر ۵ متر آزاد گذاشته می‌شود تا مراجعه کنندگان به واحدهای تجاری بتوانند به راحتی در آن فضا تردد داشته باشند.

شهردار منطقه ۲۱ تاکید کرد: همچنین مقرر شد تا واحدهای تجاری مسکن ویژه تهرانسر که به شکل کوریدور و در فضایی مستقل هستند دارای ورودی های مجزا بر اساس اصول معماری و شهرسازی باشند و به صورت مستقیم به معبر اصلی راه نداشته باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط