1401/04/11-14:41

تسهیل در اجرای طرح بزرگراه شوشتری

تسهیل در اجرای طرح بزرگراه شوشتری

تلاش شهرداری منطقه۱۴ در خصوص تکمیل اجرای بزرگراه شوشتری با جدیت ادامه دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در این راستا نشستی با حضور علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و محمد امین سالاری پور شهردارمنطقه۱۴ به منظور حل موضوعات مرتبط با اجرای این پروژه در محدوده ورزشگاه تختی تهران، برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه رضایت شهروندان و توسعه سرانه های شهری مرتبط با نیاز شهروندان در اولویت اهداف قرار دارد،گفت: به دنبال گام های موثر و بلندی برای بهره مندی از ظرفیت مجموعه تختی و موضوعات مرتبط با آن هستیم.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ با بیان اینکه پروژه های ملی که در شهر تهران تعریف می شوند، با همکاری همه نهادهای متولی میسر و به نتیجه مطلوب می رسد، تاکید کرد: تسهیل امور برای بوجود آمدن شرایط بهبود کیفیت زندگی و رضایت شهروندان وظیفه همه نهادهای دست اندرکار است.

سالاری پور با اشاره به اینکه تکمیل و گشایش بزرگراه شوشتری علاوه بر کاهش بار ترافیک بزرگراه بسیج بدون شک امتیازدسترسی قابل توجهی برای منطقه ۱۴ شهرداری تهران ایجاد می کند، ابراز امیدواری کرد: با رعایت استاندارداها الزامات و راهکارهای لازم، اجرای طرح تسریع یابد.

سالاری پور با بیان اینکه لازم است ضمن بهره گیری از فرصت های شهری، برای بهبود سرانه های توسعه منطقه و دستیابی به حداکثر سطح هم افزایی، تلاش شود، ادامه داد: مجموعه تختی از مهم ترین سرانه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی منطقه۱۴ بشمار می آید از این رو وبا توجه وجود طرح جامع ورزشگاه تختی، شهرداری می تواند امکانات بسیار مطلوبی برای استفاده عموم در اختیار شهروندان ارائه کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط