1401/04/12-22:12
شهردار منطقه یک در ملاقات مردمی عضو شورای شهر در نیاوران:

۲ گود پر خطر شمال تهران در نیاوران قرار دارد

۲ گود پر خطر شمال تهران در نیاوران قرار دارد

۲ گود از ۲۱ گود پرخطر شمال تهران در محله نیاوران قرار دارد که اقدامات اساسی در خصوص رفع خطر و ایمن سازی آن ها در حال انجام است. به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی شهردار این منطقه در دیدار مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان محله که در مسجد جامع نیاوران برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار کرد: نیاوران یکی از قطب های فرهنگی و تاریخی منطقه است و اهالی آن حس تعلق بالایی به محله خود دارند. حاجوی افزود: با رصد های انجام شده موضوع گودهای پر خطر، احیا و حفظ قنوات یکی از مهمترین درخواست های اهالی بوده که پیگیر هستیم تا بخشی از این اکوسیستم به حالت طبیعی آن برگردانده شود. او تصریح کرد: کمبود سرانه های ورزشی و فرهنگی در خواست دیگر شهروندان است که با تعریفی که از پروژه های محلی انجام شده بخشی از این درخواست ها به اجرا خواهد رسید. آقامیری هم در خصوص توسعه سرانه های ورزشی گفت: قانون ضوابط جامعه ورزشی در حال تهیه است تا خدمات بهتر و بیشتری در خصوص ورزش و توسعه ورزشگاه ها به محلات ارائه شود. او در مورد توسعه بازارچه های میوه و تره بار نیز گفت: در سال جاری ۱۰۰ بازارچه در محلات تهران ایجاد می‌شود که به تبع آن منطقه یک نیز از آنها سهم خواهد داشت. عضو شورای اسلامی شهر تهران نگهداشت شهر را مهمترین درخواست اهالی دانست و گفت: امکانات حمل و نقلی، نظافت شهر و فضای سبز مناسب از مهمترین درخواست‌های اهالی است که باید در اولویت پروژه های محلی قرار بگیرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی شهردار این منطقه در دیدار مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان محله که در مسجد جامع نیاوران برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار کرد: نیاوران یکی از قطب های فرهنگی و تاریخی منطقه است و اهالی آن حس تعلق بالایی به محله خود دارند.

حاجوی افزود: با رصد های انجام شده موضوع گودهای پر خطر، احیا و حفظ قنوات یکی از مهمترین درخواست های اهالی بوده که پیگیر هستیم تا بخشی از این اکوسیستم به حالت طبیعی آن برگردانده شود.

او تصریح کرد: کمبود سرانه های ورزشی و فرهنگی در خواست دیگر شهروندان است که با تعریفی که از پروژه های محلی انجام شده بخشی از این درخواست ها به اجرا خواهد رسید.

آقامیری هم در خصوص توسعه سرانه های ورزشی گفت: قانون ضوابط جامعه ورزشی در حال تهیه است تا خدمات بهتر و بیشتری در خصوص ورزش و توسعه ورزشگاه ها به محلات ارائه شود.

او در مورد توسعه بازارچه های میوه و تره بار نیز گفت: در سال جاری ۱۰۰ بازارچه در محلات تهران ایجاد می‌شود که به تبع آن منطقه یک نیز از آنها سهم خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران نگهداشت شهر را مهمترین درخواست اهالی دانست و گفت: امکانات حمل و نقلی، نظافت شهر و فضای سبز مناسب از مهمترین درخواست‌های اهالی است که باید در اولویت پروژه های محلی قرار بگیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط