1401/04/13-11:03
مدیرعامل شرکت یادمان سازه خبر داد؛

اتمام عملیات مقاوم‌سازی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران

اتمام عملیات مقاوم‌سازی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران

مدیرعامل شرکت یادمان سازه از اتمام عملیات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ امین شالبافان در گفت و گو با شهر گفت: عملیات اجرایی پروژه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران به اتمام رسیده است. طرح بهسازی این پل شامل تقویت ستون ها با ژاکت بتنی و تقویت سرستون ها با افزایش مقطع سرستون به همراه عملیات پس کشیدگی پس از یکسال و در زمان معین به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت یادمان سازه ادامه داد: خاکبرداری، برچیدن کاور، مضرس کاری، کاشت میلگرد، آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی به همراه اجرای پرایمر ستون ها و قالب بندی تحتانی سرستون ها و خاکریزی، بخشی از عملیات اجرایی برای تقویت ستون ها و سرستون های این پل است.

وی با اشاره به اینکه پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران ۸۸ متر طول و ۱۸ متر عرض دارد، بیان کرد: این پل در سال ۱۳۷۷ در ۴ دهانه و با عرشه بتنی احداث شده بود و عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای این پل سواره رو با هدف تقویت ستون ها و سرستون ها در خرداد ماه سال گذشته آغاز شده بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط