1401/04/15-14:54

برپایی جشنواره تفريحی فراغتی عيد تا عيد در بوستان بانوان منطقه۱۹

برپایی جشنواره تفريحی فراغتی عيد تا عيد در بوستان بانوان منطقه۱۹

جشنواره تفريحی فراغتی عيد تا عيد ویژه اعیاد قربان تا غدیر از ۱۹ تا ۲۷ تير در بوستان بانوان منطقه ۱۹ برپا می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: این جشنواره با هدف افزايش سلامت جسمی و روحی، ايجاد پيوندهای مستحكم عاطفی بانوان و دختران با محوریت خانواده و فراغت با اجرای فعاليت های فرهنگی، نشاط و بازی و هيجان در تعامل با طبيعت همراه است.

به گفته این مسئول استیج فعاليت های فرهنگی ايستگاه های تفريحی فراغتی،  ورزشی، انواع مسابقات هنری و مهیج ویژه مادر و كودک، كلاس های آموزشی، ايستگاه فروش محصولات دست آفریده های زنان و جشنواره غذا، برنامه های دوستدار محيط زيست و مديريت مصرف به همراه اهدای جوايز به برگزيدگان مسابقات و جشنواره های روزانه از خدمات ويژه ای است که در این  جشنواره ارائه خواهد شد.

ضمن اینکه مراجعین به این بوستان می توانند از خدمات گالری هنر، سالن های ورزشی و بدنسازی، كافی شاپ، استخر روباز نسيم، ترامپولين و دوچرخه سواری با تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی در ايام جشنواره بهره مند شوند.

هدایت از برپایی پاتوق های ورزشی شاد، گذرهای نشاط، بازی و تفریح درمحوطه اين بوستان در راستای افزايش نشاط اجتماعی دختران و بانوان و ايجاد بستر مناسب برای فعاليت های فراغتی فكری و گروهی آنها در طول جشنواره خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط