1401/04/16-20:37
برگزاری نشست هیات اندیشه ورز غرب تهران با حضور قاسم پور و نجفی؛

از پتانسیل های بانوان برای حل مشکلات آنان استفاده خواهیم کرد

از پتانسیل های بانوان برای حل مشکلات آنان استفاده خواهیم کرد

نشست صمیمانه هیات اندیشه ورز غرب تهران به میزبانی منطقه امید و زندگی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، نشست صمیمانه هیات اندیشه ورز غرب تهران با حضور فاطمه قاسمپور نماینده و رئیس فراکسیون زنان و خانواده در مجلس شورای اسلامی و سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

در این نشست صمیمانه که مدیران بانوان مناطق غرب پایتخت، نمایندگان سرای محلات و زنان فعال اجتماعی حضور داشتند، به بحث و تبادل نظر در خصوص معضلات و بازدارندگی های بانوان در اجتماع پرداختند.

حاضرین همچنین پیرامون بالا رفتن آسیب های اجتماعی زنان شاغل، مسائل موجود میان مادران و دختران، کمبود مجموعه فرهنگی ورزشی و بوستان های مختص بانوان، تسهیل تردد بانوان در مکان های ناایمن شهری، فرهنگ سازی و معرفی برنامه های مساجد و سرای محلات در جهت جذب شهروندان به این مکان ها گفتگو کردند.

در ادامه قاسم پور پس از استماع صحبت های حاضرین، اظهار داشت: از ظرفیت و پتانسیل های افراد حاضر برای کمک به حل مشکلات زنان استفاده خواهیم کرد.

او با ابراز امیدواری برای تداوم این جلسات، افزود: به زودی دبیرخانه ای تشکیل خواهد شد تا ضمن جمع آوری این ایده ها، نظرات و تجربیات، کارگروه هایی متناسب با آن طراحی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نیازمند همراهی زنان فعال اجتماعی هستیم، ادامه داد: مسئولان به تنهایی نمی توانند مشکلات حل و فصل کنند، حضور و همراهی شما بسیار کمک کننده است.

همچنین در ادامه نجفی با اشاره به صحبت های مطرح شده در جلسه، اظهار داشت: بی شک مسائل عنوان شده توسط حاضرین را پیگیری خواهم کرد. برای بسیاری از این مشکلات باید چاره ای اندیشیده شود و مدیریت شهری با کمک سازمان های مردم نهاد و مشورت با خود مردم سیاست گذاری کند

نظرات

captcha

اخبار مرتبط