1401/04/20-11:51
به منظور ایجاد نشاط اجتماعی انجام می شود؛

اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسب دهه ولایت در منطقه ۱۴

اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسب دهه ولایت در منطقه ۱۴

همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت و به منظور ایجاد نشاط و پرکردن اوقات فراغت شهروندان، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و تفریحی در منطقه۱۴ اجرایی می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این باره گفت: بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی و آئینی در راستای دهه ولایت و بزرگداشت دو عید بزرگ عید قربان و غدیر ویژه شهروندان دارالمومنین اجرایی شده است.

سالاری پور اشاره کرد: اجرای مراسم دعای عرفه در جوار مزار شهدا و مساجد، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، تجلیل از کارمندان سادات، برگزاری جشن های مختلف میدانی در سطح محلات، اجرای پویش های فرهنگی و گردهمایی بزرگ غدیریون در ورزشگاه شهید آیت ا… سعیدی از جمله این برنامه هاست که باهمکاری هیات رزمندگان اسلام و جوانان بسیجی در منطقه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع پر کردن اوقات فراغت شهروندان در تابستان با تفریحات سالم، از برنامه ‌های درنظرگرفته شده متولیان فرهنگی است، افزود: اجرای نمایش‌های خیابانی در حوزه کودک و نوجوان، اجرای تورهای گردشگری به ویژه برای محلات و اقشار آسیب پذیر، برگزاری مسابقات ورزشی و اجرای برنامه‌های زیربنایی برای افزایش موضوعات فرهنگی شهروندان، از دیگر برنامه‌های در نظرگرفته شده قابل اجرا در فصل تابستان است.

سالاری پور در پایان از اجرایی شدن طرح نشاط اجتماعی در ۲۱ محله برای اقشار مختلف به ویژه کودکان، سالمندان و معلولین  با محوریت مساجد و بوستان های پرتردد منطقه خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط