1401/04/20-12:53
در منطقه ۷ صورت گرفت؛

اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در مسیر BRT خیابان دماوند

اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در مسیر BRT خیابان دماوند

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۷ از اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در مسیر BRT خیابان دماوند با هدف ارتقاء رضایتمندی شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، میکائیل علیپور با بیان این مطلب افزود: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در خیابان دماوند حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا خیابان سبلان اجرا خواهد شد که تاکنون این طرح تا ایستگاه فرودگاه اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: در این طرح عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در ایستگاه های منتظری، فتحنایی، بوعلی و فرودگاه به متراژ ۷۰۰ مترطول در عرض ۷ متر با استفاده از ۴۵۰ تن آسفالت اجرا شد که در ادامه از ایستگاه فرودگاه تا خیابان سبلان با استفاده از ۱۵۰ تن آسفالت اجرایی می شود.

معاون شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه این طرح در راستای نگهداشت شهر و ایجاد شرایط مطلوب در معابر و برطرف کردن معایب عمرانی اجرا می شود، گفت: با هم افزایی و مشارکت سازمان ها و بررسی مسائل و مشکلات در گذرگاه ها و‌ معابر شهر و همچنین افزایش رضایتمندی و ارتقاء کیفی سطح زندگی شهروندان این طرح در دستور کار معاونت فنی و عمران منطقه قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط