1401/04/22-16:54

تداوم خدمت رسانی به محلات جنوب‌غرب تهران با پیشرفت و تکمیل بزرگراه شهید بروجردی

تداوم خدمت رسانی به محلات جنوب‌غرب تهران با پیشرفت و تکمیل بزرگراه شهید بروجردی

محمد صادق خیرخواه عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با همراه محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ ضمن حضور در مسجد علی بن موسی الرضا(ع) با شهروندان محلات منطقه هجده دیدار کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ درراستای اجرای طرح ملاقات مردمی مسجد محور محلات منطقه هجده و دیدار با شهروندان خسروی شهردار منطقه هجده به همراه معاونین، شهرداران نواحی و مدیران ستادی خود در مسجد امام رضا(ع) محله سعید آباد  به گفتگو با شهروندان نشست و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

محمد جواد خسروی شهردار منطقه هجده در این دیدار گفت: طی پیگیری های انجام شده توانستیم مسیر روبه جلو برای تداوم ساخت و پیشرفت بزرگراه بروجردی را پیش ببریم تا با تکمیل این بزرگراه نگاه ویژه تردد برای منطقه و محله سعید آباد برقرار شود.

شهردار منطقه هجده با بیان ویژگی های ابرپروژه عمرانی بزرگراه شهید بروجردی در خصوص نصب پل در محدوده محله سعید آباد، صرفا بحث بودجه برای احداث پل مد نظر وجود ندارد، موضوع مهم بحث فنی و مهندسی این درخواست است که نصب این پل  باعث هدر رفتن بودجه بیت المال خواهد شد که با برقراری جلسات و پیگیری های لازم توانسته ایم مسیر دیگری را برای دسترسی اهالی طراحی کنیم، همواره تاکید داریم که در اجرای این پل باید به بهترین نحو ممکن درخواست شهروندان را اجابت نمود.

خسروی در پایان تاکید کرد: برای کسب رضایت مردم و رفاه حال شهروندان و اطلاع کامل تر از مشکلات محلات منطقه وظیفه داریم هر هفته در یکی از مساجد محلات منطقه با معاونین و مدیران شهری حضور پیدا کنیم تا در تسریع حل معضلات و مشکلات قدمی برداشته باشیم.

محمد صادق خیرخواه عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران نیز در این ملاقات مردمی گفت: معضلات بزرگراه بروجردی تقریبا رفع شده است و با تمام توان برای ادامه ساخت بزرگراه در تلاشیم تا هرچه زودتراین مسیر تردد جنوب غرب تهران را به شمالی ترین اتوبان پایتخت متصل کند.

خیرخواه در ادامه در خصوص درخواست شهروندان اهالی سعید اباد در خصوص نصب پل شهید مختاری عنوان کرد: با توجه به بازدید های بعمل آمده و صورت جلسه تهیه شده در شورای اسلامی شهر تهران قرار براین شده است پل برای دسترسی به محله ابراهیم آباد در جای دیگری برای شهرک نصب شود، تا پیرو صحبت های شهردار محترم منطقه ۱۸ بتوانیم طرح های متنوع و کارآمدی در مسیر این پل اجرا کنیم.

گفتنی است در این نشست که با حضور امام جماعت مسجد علی بن موسی الرضا(ع) و معتمدین محلات و جمعی از شهروندان محله سعید آباد برگزار شد، محمد جواد خسروی شهردار منطقه هجده به درخواست ها و مشکلات مطروحه از سوی مردم محلات منطقه رسیدگی و با آنها بصورت خصوصی و یک به یک گفتگو کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط