1401/04/26-17:23
حاجوی شهردار منطقه یک خبر داد؛

طرح رفیوژ سبز در خیابان شهید باهنر نیاوران آغاز می شود

طرح رفیوژ سبز در خیابان شهید باهنر نیاوران آغاز می شود

اجرای رفیوژ میانی خیابان شهید باهنر حدفاصل میدان نیاوران تا سه راه یاسر در راستای توسعه کمربند سبز شمیران و همخوانی معابر شهری با وضعیت اقلیمی آن‌ در آستانه عید غدیر خم آغاز می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی شهردار این منطقه با بیان خبر فوق اعلام کرد: مراسم کلنگ زنی این طرح به مناسبت هفته امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر خم، با حضور حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و دیگر مدیران شهری ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۲۶ تیر ماه در میدان شهید باهنر(نیاوران) انجام می شود.

او تصریح کرد: در راستای توسعه فضای سبز شمال تهران و با توجه به اینکه در سنوات گذشته همواره به علت جذابیت مالی برای سوداگران صنعت ساخت و ساز، باغ های شمیران و فضای سبز آن دچار آسیب شده یا از بین رفته اند، طرح احداث رفیوژ سبز در سرتاسر مسیر دو طرفه خیابان شهید باهنرجهت ساماندهی فضای بصری و ایمن سازی مسیر عبوری خودروها از روز یکشنبه اجرایی خواهد شد.

حاجوی افزود: این طرح به طول قریب ۳ کیلومتر و با برآورد هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال شامل احداث بیش از ۵ کیلومتر جدول بتنی ۶۰ سانتیمتری، لوله گذاری جهت آبیاری، نصب چراغ های روشنایی و کاشت گونه های مختلف گیاهی خواهد بود.

گفتنی است این طرح پیش از این نیز در خیابان شریعتی حدفاصل میدان قدس تا پل شهید آیت اله صدر اجرا و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط