1401/04/26-18:32

سرپرست اداره روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد

سرپرست اداره روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد

میثم فیروزمند به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ طی حکمی از سوی محمدامین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، میثم فیروزمند به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی این معاونت منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای میثم فیروزمند

با عنایت به حسن سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منصوب می نمایم.

نظر به اهمیت روابط عمومی و برقراری ارتباط اصولی، صحیح و منطقی با شهروندان و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مخاطبان و با توجه به جایگاه آن به عنوان یکی از مهمترین و ارزشمندترین عوامل موثر در سرنوشت هر سازمان امید است با استعانت از پرودگار یکتا در راستای تحقق شعار«تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام» و همچنین با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های موجود در آن مجموعه و نیروهای متخصص و متعهد شهرداری تهران؛موجبات خدمات رسانی مفید و موثر را فراهم آورید.

محمدامین توکلی زاده

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران»

نظرات

captcha
  • منتظر آقا امام زمان عجل الله 24 آذر

    سلام و احترام شما در مقابل شهدا باید پاسخگو باشین آنها جان دادند برای عفت زنان و شما نمی توانید دوتا واگن مترو را برای عفت زنان پاک نگهدارین ، فکر می کنین این میز و صندلی برای شما باقی می ماند؟ والله که شما میروید و در مقابل دستگاه عدل الهی و شهدا پاسخگو خواهید بود . کافی است از پول مردم حقوق گرفتن و به آنها خیانت کردن والله که شما رو حلال نمی کنیم و برای نابودی خائنین که عفت و حجاب زنها را دست مایه درآمد خودشان کردند نمی بخشیم

اخبار مرتبط