1401/04/29-02:22
مقدسی خبر داد:

پیشرفت صددرصدی چندین پروژه منطقه ۵

پیشرفت صددرصدی چندین پروژه منطقه ۵

حامد مقدسی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در چهار ماه اخیر از پیشرفت صددرصدی چندین پروژه در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مقدسی در این خصوص گفت: فعالیت های عمرانی شهرداری منطقه ۵ در راستای جلب رضایت شهروندان عزیز به صورت شبانه روزی در حال پیگیری است که در این راستا پیشرفت صددرصدی چندین پروژه را شاهد بوده ایم. احداث پاتوق محله اندیشه به متراژ ۴۰۰ مترمربع، پیاده روسازی و بهسازی معابر خیابان رحمانی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع، احداث مسیر تندرستی در خیابان ورزش به مساحت ۱۵۰ مترمربع، مرمت و مناسب سازی پیاده رو خیابان الهی به مساحت هزار مترمربع، بهسازی و توسعه شبکه فرعی جمع آوری آب های سطحی خیابان سبا مرکزی به مساحت هزار مترمربع و پیاده رو سازی و مرمت دریچه های پارک شهاب به متراژ ۸۰۰ مترمربع از جمله پروژه هایی است که به پایان رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ از نزدیک بودن اتمام چند پروژه دیگر در سطح منطقه خبر داد و افزود: احداث مسیر پیاده رو خیابان ناطق نوری، بازسازی و مناسب سازی پیاده در خیابان جنت آباد مرکزی، احداث رفیوژ میانی در خیابان بوذری و نفیسی و مرمت و بازسازی پیاده روی خیابان لاله غربی در آستانه اتمام هستند.

او با اشاره به فعالیت شبانه روزی برای تراکش و روکش مکانیزه آسفالت در سطح منطقه گفت: در مدت چهار ماه اخیر حدود ۱۸۱۱۱ تن برای تراش و روکش مکانیزه آسفالت در سطح منطقه استفاده شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط