1401/04/29-16:45
مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ خبر داد:

تداوم ایمن سازی و مناسب سازی معابر شهری قلب پایتخت

 تداوم ایمن سازی و مناسب سازی معابر شهری قلب پایتخت

مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ گفت: ایمن سازی معابر شهری قلب پایتخت با اولويت بندی معابر پر خطر و حادثه خیز توام با نگاه ویژه به عابرین پياده تداوم داشته و در حال اجرا می باشد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶؛ رنجبریان با اعلام این خبر افزود: آرام سازی جریان ترافیکی، مناسب سازی پیاده رو ها و افزایش سطح ایمنی معابر از جمله اهداف حوزه های حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی در جهت عملیاتی کردن برنامه های سال ۱۴۰۱ این منطقه است.

این مقام مسئول با اشاره به این موضوع که مطابق آمارهای ارائه شده شهرداری منطقه ۶ دارای بیشترین شهروند سالمند در شهر تهران است لذا ضرورت دارد زیرساخت های شهری منطقه برای حضور و فعالیت این قشر فراهم گردد. به همین منظور اجرای برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ با تمرکز عمده بر روی مناسب سازی پیاده روها همراه است.

شهردار منطقه۶ در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته مطرح کرد: در راستای آرام سازی جریان ترافیکی و انضباط بخشی حرکت وسایل نقلیه، اجرای ۳۵۰ متر جدول گذاری و جداسازی مسیر حرکتی در خیابان کارگر شمالی حد فاصل خیابان هیئت تا خیابان شهید اکبری به طول ۱۷۰ متر انجام که اثر بخشی و رضایت شهروندان را فراهم نموده است.

رنجبریان بیان کرد: در ادامه این طرح، اصلاح هندسی تقاطع خیابان کارگر و خیابان فاطمی به جهت ایمن سازی تردد سالمندان و عابرین پیاده با ایجاد یکصد متر کانال عابر و احداث جزیره و جانپناه ایمن عابرین اجرا گردیده است. وی اهداف این طرح را افزایش سطح ایمنی در گذرگاه های عابر پیاده و روان سازی جریان حرکت ترافیکی بیان کرد.

رنجبریان با اعلام این خبر که بیش از ۱۰۰۰۰ مترمربع از پیاده راه های سطح منطقه در سه ماهه ابتدای سال همسطح سازی و مناسب سازی گردیده بر اهمیت و نگاه ویژه این منطقه در برنامه های مرتبط با آرام سازی پیاده روها و تسهیل در تردد سالمندان و معلولین و جانبازان تاکید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط