1401/04/30-11:39

تلاش برای همگانی کردن ورزش اسکیت/ کاهش هزینه ورزش با مشارکت بین دستگاه ها

تلاش برای همگانی کردن ورزش اسکیت/ کاهش هزینه ورزش با مشارکت بین دستگاه ها

شهردار منطقه ۲۲ گفت: با مشارکت بین دستگاهی شاهد کاهش هزینه های ورزش برای شهروندان خواهیم بود که این آمادگی در مدیریت شهری با سایر دستگاه ها وجود دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه با حضور در مسابقات لیگ اسکیت نوجوانان کشور در مجموعه ورزشی آزادی با مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت دیدار کرد.

در این دیدار شهردار منطقه گفت: ظرفیت های بسیاری مناسبی از سوی شهرداری تهران برای فعالیت های ورزشی فراهم است و فدارسیون ها می توانند برای ترویج ورزش شهروندی از این مجموعه ها بهره مند شوند.

وی افزود: در حال حاضر پیست اسکیت در بوستان جوانمردان وجود دارد و مجموعه دیگری در حال ساخت در محله شریف قرار دارد، همچنین به تازگی پیست اسکیت با مساحت بیش از ۶۰۰ مترمربع ویژه بانوان در بوستان ریحانه با مشارکت پخش خصوصی احداث شده است و ظرفیت های زیرساختی برای این ورزش در شهر مهیاست.

محمدی ادامه داد: در شهر تهران ۳۷۴ محله وجود دارد و در هر محله یک سرای محله با فعالیت های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، ورزشی وجود دارد، در منطقه ۲۲ نیز ۱۲ محله و برای هر یک از محله ها یک سرای محله فعالیت دارد که این مجموعه ها نیز کمک بسزایی در کشف استعدادها دارند.

شهردار منطقه تصریح کرد: مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس و بوستان جنگلی چیتگر محیط مناسبی برای فعالیت های ورزش اسکیت است که با یک توافق نامه می توان این ورزش را در بین جوانان ترویج کرد.

وی خاطرنشان شد: با مشارکت بین دستگاهی شاهد کاهش هزینه های ورزش برای شهروندان خواهیم بود که این آمادگی در مدیریت شهری با سایر دستگاه ها وجود دارد.

در این دیدار مجید هنرجو نیز گفت: این فدارسیون آمادگی ترویج و توسعه ورزش اسکیت را برای نوجوانان و جوانان شهر تهران دارد.

وی افزود: در حال حاضر جمعیت قابل توجهی در تیم های نوجوانان و جوانان بانوان و آقایان در سطح کشور فعالیت دارند که درصورت ایجاد یک توافق نامه بین این فدراسیون با مدیر شهری تهران می توان این ورزش را ترویج داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط