1401/05/01-11:22

اتصال بزرگراه آزادگان به بلوار ورزشگاه آزادی به زودی

اتصال بزرگراه آزادگان به بلوار ورزشگاه آزادی به زودی

شهردار منطقه ۲۲ از اجرای محور سایت آفتاب ۲۲ و اتصال کامل بزرگراه آزادگان جنوب به شمال به شمال به جنوب بلوار ورزشگاه آزادی در ماه های اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در باره این پروژه اظهار داشت: با هدف تردد آسوده شهروندان شهرک مسکونی آفتاب ۲۲، کاهش مسافت تردد شهروندان به ورزشگاه آزادی و تردد آسوده خودروها محور سایت آفتاب در دستورکار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه قرار گرفته است که در حال پایان فعالیت عمرانی قرار دارد.

وی افزود: عملیات زیر سازی و جدول گذاری این محور به پایان رسیده و در حال حاضر بخش عظیمی از این محور مورد عملیات پخش آسفالت قرار دارد.

شهردار منطقه ادامه داد: قبل از اجرای این طرح شهروندان باید از بزرگراه آزادگان وارد شرق به غرب بزرگراه شهید همدانی و سپس وارد بلوار صدرا و نهایتا بلوار ورزشگاه آزادی شوند که با اجرای این طرح کاهش مسافت چند کیلومتری به وجود خواهد آمد و از سوی دیگر بار ترافیکی در بزرگراه آزادگان و بزرگراه شهید همدانی را به دنبال خواهد داشت.

محمدی تصریح کرد: در ضلع جنوب شرقی این محور پردیس دانشگاه علامه طباطبایی قرار دارد و باتوجه به اینکه در این عملیات عمرانی از بودجه بیت المال استفاده می شود و دوباره کاری صورت نگیرد رمپ دسترسی به این مرکز علمی راه اندازی می شود و سپس عملیات آسفالت ریزی انجام می شود که خوشبختانه در این زمینه مسئولان دانشگاه علامه نیز همکاری های لازم را دارند.

وی خاطرنشان کرد: این محور بطول ۶۰۰ متر در عرض ۲۴ متر که در مجموع مساحت ۱۵هزار مترمربع شامل ۱۲۰۰ متر احداث جدول، احداث ۵۰۰ متر نهر روباز و احداث ۸۰۰ متر کانیو و ۱۸۰ متر نهر سرپوشیده صورت گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط