1401/05/02-12:19

کاهش مسافت ۴ کیلومتری به شهرک آزادشهر با بهره برداری از خیابان هشتم

کاهش مسافت ۴ کیلومتری به شهرک آزادشهر با بهره برداری از خیابان هشتم

شهردار منطقه ۲۲ گفت: بهره برداری از خیابان هشتم آزادشهر موجب کاهش چهار کیلومتری مسافت تردد خودرویی شهروندان به شهرک آزادشهر به بلوار آیت الله مجتبی تهرانی خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در بازدید از این پروژه راه سازی گفت: اتصال مستقیم شهرک آزادشهر و شهرک پیکان‌شهر به بلوار آیت الله تهرانی موجب تردد آسوده، کاهش بار ترافیکی و کاهش مسافت برای شهروندان می شود که خوشبختانه پیشرفت عمرانی این طرح مناسب است و به زودی مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: یکی از ویژگی های این محور نسبت به سایر پروژه های راه سازی ایجاد دیوارهای حائلی سنگی بوده که به دلیل تپه های موجود دیوارسازی به ارتفاع میانگین شش متر به طول ۱۸۰ متر به اجرا درآمده است.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر ورودی این خیابان از محور بلوار آیت الله تهرانی در حال زیر سازی به شکل ویژه است که با پایان این محور و پخش آسفالت مورد بهره مندی شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه تصریح کرد: از دیگر فعالیت های عمرانی در این محله احداث رمپ خروجی خودرویی از بلوار آیت الله مجتبی تهرانی به خیابان پارسا جنوب شهرک آزادشهر است که در حال حاضر محور آزاد سازی شده و عملیات جدول گذاری آن در حال انجام است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط