1401/05/04-14:23

آغاز عملیات عمرانی احداث فاز ۱ مرکز درمانی ماده ۱۶ جاجرود

آغاز عملیات عمرانی احداث فاز ۱ مرکز درمانی ماده ۱۶ جاجرود

جلسه و بازدید با حضور هادی حق بین مدیرعامل این سازمان و احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و معاونین دو سازمان در محل احداث پروژه واقع در جاده آبعلی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق؛ در این جلسه هادی حق بین مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران اظهار داشت: حسب ماموریت محوله از سوی قرار گاه اجتماعی مبنی بر ایجاد زیر ساخت های نگهداری و مهارت آموزی معتادین متجاهر، احداث مرکز فوق با ظرفیت لازم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق با بیان اینکه پروژه هایی که در بعد مسئولیت‎های اجتماعی شهرداری تهران تعریف می گردد، بسیار حائز اهمیت است و باید با کیفیت مطلوب و الزامات قرارگاه اجتماعی شهر تهران در زمان معین به سر انجام برسد تا بتواند اهداف مدیریت شهری را محقق کند، گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات عمرانی به گونه ای طراحی شده است که فاز اول قبل از شروع فصل سرما، با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر و در فازهای بعدی تا ۴ هزار نفر امکان پذیرش داشته باشد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق گفت: به عنوان اقدامات اولیه در دست انجام جهت حفظ امنیت مرکز نرده‎های پیرامونی جمع آوری و دیواهای پیش ساخته بتنی پیرامون کل پروژه جایگزین خواهد شد.

حق بین در خصوص مشکلات اجرایی در این پروژه گفت: یکی از معضلات موجود در این پروژه نبود انشعاب آب شرب که با توجه به مذاکرات صورت گرفته، اقدامات اولیه برای انتقال آب به این محل در حال انجام است.

با توجه به طراحی صورت گرفته توسط مشاور، این مرکز دارای خوابگاه، فضای ورزشی، سالن غذا خوری، سالن اجتماعات، نمازخانه، کتابخانه، سرویس بهداشتی، بخش اداری، کلاس‎های آموزشی، درمانگاه و سالن های مهارت آموزی می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط