1401/05/05-13:19
همزمان با روز خانواده در منطقه ۴؛

بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو تهران به بهره برداری رسید

بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو تهران به بهره برداری رسید

شهردار منطقه ۴ از بهره برداری مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو با حضو مدیرکل بانوان شهرداری تهران خبر داد و گفت: با رفع موانع مختلف این مجموعه با هدف افزایش سرانه فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای بانوان به بهره برداری رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "محمد رضا پوریافر"، با بیان اینکه این مجموعه بزرگترین و مجهزترین مجموعه شهربانو در شهر تهران است، افزود: مجموعه شهربانو به مساحت ۵۷۰۰ مترمربع در سه طبقه و امکاناتی نظیر استخر، باشگاه بدنسازی، سالن چندمنظوره ورزشی، کافی شاپ، رستوران و سینما در بهمن ماه سال ۹۷ توسط شهردار وقت تهران افتتاح شد ولی بدلیل مشکلات HSE، آتش نشانی، حقوقی و... مورد بهره برداری قرار نگرفته بود، اکنون با پیگیری مداوم، موانع رفع و این فضا در اختیار بانوان شرق تهران قرار گرفت.

در ادامه این مراسم "مریم اردبیلی" مدیرکل بانوان شهرداری تهران با تکریم این روز با عنوان روز خانواده گفت: خانواده به عنوان کوچیک ترین نهاد اجتماعی است که در آن زنان به عنوان محور و قلب مادری این نهاد، شرایط همه اعضا برایشان اهمیت دارد و برای بهبود آن تلاش می کنند، مادر نظر داریم خانواده به محور بهبود شهر تبدیل و به سطح خانواده محوری در شهر برسیم.

گفتنی است این مراسم همزمان با روز خانواده با حضور "سرکار خانم دکتر اردبیلی" مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، شهردار منطقه ۴، جمعی از مدیران و چهره های شاخص این منطقه برگزار و در حاشیه آن برنامه های متنوعی اجرا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط