1401/05/09-17:55

مناسب سازی ۴ هزار مترمربع از معابر و خیابان های منطقه ۱۴

مناسب سازی ۴ هزار مترمربع از معابر و خیابان های منطقه ۱۴

عملیات زیرسازی و لكه گیری معابر اصلی و فرعی سطح منطقه ۱۴ با هدف مناسب‌سازی سطوح کوچه ها، خیابان‏‌ها و رفع مشکلات در تمامی خیابان های منطقه در حال انجام است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این باره گفت: در راستای پاسخگویی مناسب به درخواست های شهروندان و به منظور روان سازی عبور و مرور شهری، عملیات لکه گیری معابر طبق برنامه منسجم در حال اجراست.

به گفته وی در این خصوص عملیات لکه گیری آسفالت برای بیش از ۴ هزار و ۲۵۰ متر مربع از معابر و خیابان های منطقه انجام شد.

سالاری پور با اشاره به استفاده بیش از ۷۰۰ تن آسفالت برای بهسازی و لکه گیری معابر و فرعی و اصلی از جمله در محورهای درودیان، لرستان، پاسدار گمنام و... افزود: همچنین رفع خرابی‌های سطح معابر با هدف ارتقا کیفیت زندگی و آماده سازی بستری مناسب جهت افزایش رضایتمندی شهروندان و ایجاد منظر بصری خوشایند برای ساکنان محلات کم برخوردار منطقه در دستورکار است.

شهردار منطقه با بیان اینکه علاوه بر عملیات روکش آسفالت مکانیزه که در شریان های اصلی و عبوری منطقه انجام شده است، خاطرنشان کرد: عملیات کاترزنی، زیرسازی و لكه گیری آسفالت نیز در خیابانها و نواحی ششگانه منطقه با توجه به نیازسنجی و با توجه به اولویت توسعه محلات و با توجه به احتمال تخریب آسفالت محلات پس از بارندگی های آتی، مستمر انجام خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط