1401/05/12-11:01
سخنگوی شورای شهر تهران در مراسم افتتاح مرکز کارآفرینی منطقه ۱۵:

اصلاح دیوان سالاری های اداری برای رشد فعالیت های مردمی

اصلاح دیوان سالاری های اداری برای رشد فعالیت های مردمی

علیرضا نادعلی سخنگو و نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاح مرکز کارآفرینی منطقه ۱۵ ضمن تشکر از تلاش گروههای جهادی برای حل مشکلی از مشکلات موجود و قدردانی از همه کسانی که در حوزه رفع آسیبهای اجتماعی و کارآفرینی فعالیت می کنند، گفت: وظیفه ما هم در این زمینه تلاش برای برداشتن موانع از سر راه و هموار کردن مسیر برای این گروههای مردمی و جهادی با اصلاح دیوان سالاری های اداری است.

به گزارش شهردارآنلاین؛ نادعلی با اشاره به اینکه راه اندازی این مرکز در منطقه ۱۵، یک اقدام مهم است، یادآور شد: منطقه ۱۵ به لحاظ فضای اجتماعی، منطقه خاصی است و خوشبختانه امکانات ویژه ای نیز نظیر حضور مردم توانمند برای رفع آسیبها در آن وجود دارد. شهردار منطقه و مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی نیز افراد جهادی و پای کاری هستند که برای رفع مشکلات منطقه تلاش شبانه روزی دارند.

عضو شورا در ادامه با اشاره به بروکراسی های اداری و نیاز به ارتباط با سایر دستگاهها نیز اظهار کرد: حل این مسایل و موانع؛ جان سختی ویژه ای می طلبد و وظیفه ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا پیگیری جهت رفع موانع است. بنده نیز در حد مقدور و توان در رفع مشکلات تلاش می کنم.

او در ادامه با اشاره به اینکه تاکید مقام معظم رهبری نیز بر کاهش آسیبهای اجتماعی است، افزود: اگر قرار است در این دوره کاری انجام دهیم، باید لوازم آن را فراهم کنیم و اصلاح موارد قانونی در جهت تسهیل راه اندازی اینگونه مراکز از جمله این اقدامات خواهد بود که در شورای شهر به جد پیگیری خواهم کرد.

نادعلی ضمن تشکر از کسانی که پا در رکاب این مسایل هستند، از مجموعه جهادی مصباح المبین و گروههای همکار و مجموعه های سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران و شهرداری منطقه ۱۵ تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد: این روند ادامه پیدا کند تا فعالیتهای قرارگاه اجتماعی که یک هم افزایی مهم در شهر تهران است بتواند الگویی برای تمام کلان شهرها باشد.

وی افزود: با پای کار آمدن سایر دستگاهها و برادری کامل آنها در کنار هم و اولویت قرار دادن ظرفیتهای مردمی می توان آسیبهای اجتماعی را رفع کرده و در رسیدن به قلل رفیع پیشرفت گام برداشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط