1401/05/13-14:42
در بازدید میدانی شهردار منطقه۱۳ مطرح شد؛

احداث بازار میوه و تره بار و دیوار مالون در محله سرخه حصار

احداث بازار میوه و تره بار و دیوار مالون در محله سرخه حصار

در ادامه بازدیدهای میدانی شهردار منطقه۱۳ از محلات، محمد هادی علی‌احمدی شهردار منطقه به اتفاق جمعی از معاونان و معتمدان محلی از محله سرخه حصار بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، در بازدید میدانی شهردار منطقه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، کلیه مسائل و موضوعات ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و... به صورت معبر به معبر مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین، ضمن رصد وضعیت محله به لحاظ موضوعات نگهداشت شهر، ظرفیت ها و مشکلات محله شناسایی شد.

در بازدید میدانی شهردار منطقه۱۳ از محدوده محله سرخه حصار، چندین مورد مطرح شد که از آن جمله می توان به ایجاد جایگاه بازار میوه و تره بار نبش کوی نیروی هوایی، احداث دیوار مالون در کوچه البرز، نصب نرده های ترافیکی در حاشیه بزرگراه شهید یاسینی و بازپیرایی سرویس بهداشتی بوستان نیروی هوایی اشاره کرد.

علی احمدی ضمن بازدید از محله سرخه حصار، بر توجه به محلات با رویکرد خدمات رسانی به شهروندان و اجرای پروژه های توسعه محله ای در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد آرامش پایدار تاکید کرد.

محله سرخه حصار از لحاظ موقعیت جغرافیایی به صورت خطی، از سه راه تهرانپارس، ما بین خیابان دماوند و بزرگراه شهید یاسینی در جهت شرق امتداد یافته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط