1401/05/20-15:21
همزمان با بازدید خسروی از فضاهای آموزشی منطقه ۱۸؛

طرح ویژه بهسازی مراکز آموزشی و ستاد استقبال از مهر ۱۴۰۱ آغاز شد

طرح ویژه بهسازی مراکز آموزشی و ستاد استقبال از مهر ۱۴۰۱ آغاز شد

محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ به اتفاق منصور هدایتی فرد رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۸ از ظرفیت ها و فضاهای آموزشی و پرورشی منطقه بازدید کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهردرای منطقه ۱۸؛ محمد جواد خسروی در بازدید از مدارس منطقه هجده گفت: در راستای آغاز کار دوباره مراکز آموزشی و پرورشی در کشور، توجه بیش از پیش به دانش آموزان در امر آموزش و پرورش در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهردار منطقه هجده در ادامه با بیان اینکه اصلی‌ترین پایگاه تعلیم، تربیت و پرورش دانش آموزان آموزش و پرورش است گفت: با توجه به تعامل مدیریت شهری با آموزش و پرورش برای رفع کمبودها تلاش داریم با حداکثر امکان برای رفع مشکلات و درخواست ها توان خود را بگذاریم.

خسروی پیرامون همراهی و همکاری در اجرای امور عمرانی در مدارس منطقه هجده تاکید کرد: هر کمکی که در توان مدیریت شهری برای همکاری با آموزش و پرورش وجود داشته باشد به میدان خواهیم آورد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد زیرا یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شهر است و در آینده، شهر و شهروند ثمره این سرمایه گذاریها را خواهد دید. تجهیز، زیباسازی و رفع مشکلات مدارس و نیز آسفالت معابر مراکز آموزشی در اولویت شهرداری قرار گرفته است.

منصور هدایتی فرد رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در این بازدیدها به اصلی ترین مشکل منطقه یعنی افزایش جمعیت و کمبود فضاهای آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: ساخت و سازها به صورت انبوه و به سرعت در منطقه در حال اجرا می باشد اما از طرفی عدم در نظر گرفتن فضای آموزشی این مجتمع های مسکونی مشکلات متعددی برای مردم و مدارس ایجاد کرده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تاکید کرد: با توجه به کمبود فضای آموزشی و فرسودگی مدارس در مناطق جنوب غرب پایتخت از جمله منطقه هجده، خیرین باید به مناطق کم برخوردار تهران توجه ویژه داشته باشند.

شایان ذکر است در این بازدید که باحضور شهردار منطقه ۱۸ و با همراهی رئیس آموزش و پرورش منطقه و جمعی از مدیران شهری و فرهنگی انجام شد از هنرستان حضرت مریم(ع)، دبستان شهید حسین فهمیده و چند مرکز آموزشی دیگر بازدید بعمل آمد و حل مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط