1401/05/23-08:18

مناسب سازی بیش از ۲۰ معبر منطقه ۱۹ به منظور تسهیل تردد افراد دارای معلولیت

مناسب سازی بیش از ۲۰ معبر منطقه ۱۹ به منظور تسهیل تردد افراد دارای معلولیت

به منظور تسهیل تردد سالمندان و افراد دارای معلولیت بیش از ۲۰ معبر در منطقه ۱۹ شناسایی و به منظور اجرای فرآيند بهسازی به معاونت حمل و نقل و ترافيک منطقه معرفی که به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه مناسب سازی فضاها و معابر را گامی مهم در راستای دسترسی همگان به امکانات شهری دانست و گفت: در راستای بهسازی معابر و تسهيل تردد افراد سالمند و دارای معلوليت، نقاط نيازمند اصلاح و بهسازی در سطح منطقه در بازديد ميدانی توسط مسئولين خانه های سلامت و افراد دارای معلوليت شناسایی شد.

به گفته این مسئول همسطح سازی تقاطع و ايستگاه اتوبوس، نصب دستک در پياده روها برای جلوگيری از توقف خودرو و تردد موتور سيكلت، ايجاد پاركينگ معلولين (خط كشی، كف نويسی و نصب تابلو)، ايجاد رمپ معلولين و نصب جان پناه و نرده و تعمير پياده روی منازل از جمله مواردی است که انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش مشکلات و موانع موجود در تردد سالمندان و افراد دارای معلولیت در نواحی ۲،۱ و ۳ در خیابان های مهران، شهید شکری، پیروز در محله دولتخواه جنوبی، شهید لطیفی، خیابان میثاق شمالی،خیابان میعاد شمالی، بوستان ولایت، شهرک شریعتی، عبدل آباد، میعاد جنوبی و خیابان شهید زلفی شناسایی و رفع آن ها در دستورکار این منطقه قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط