1401/05/23-22:49
شهردار منطقه ۱۴ خبر داد:

تداوم نگهداشت محله ها با کیفیت و تلاش مضاعف

تداوم نگهداشت محله ها با کیفیت و تلاش مضاعف

طرح نگهداشت شهر پنجشنبه هر هفته درمحلات ۲۱ گانه منطقه ۱۴ ادامه دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پورشهردار منطقه در این باره گفت: طرح نگهداشت شهر در روزهای پنچشنبه و جمعه هر هفته با رویکرد «شهر تعطیل نیست» در قالب اقدامات مورد مطالبه شهروندان و چالش های محلات انجام می شود.

سالاری پور با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تا کنون طرح نگهداشت جامع پنجشنبه ها در خیابان های اصلی و محورهای منتخب به مرحله اجرا درآمده است، افزود: به منظور افزایش میزان رضایتمندی شهروندان، این طرح در قالب اقداماتی از قبیل لایروبی انهار، شست و شوی المان ها و سیمای شهری، امحاء پوستر و تبلیغات غیر مجاز، رفت‌وروب خیابان‌های اصلی و محلات، بهسازی المان‌های بزرگراهی، اقدامات زیست محیطی، بازپیرائی و آراستگی فضای سبز و ایمن سازی معابرشهری و.. با کیفیت و جدیت عملیاتی می شود.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه در این طرح گروه های اجرایی خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، ساماندهی، مسیل ها و واحد ۱۳۷ با همه تجهیزات برای خدمت رسانی به شهروندان حضور فعال دارند، گفت: با توجه به قرار داشتن در ایام محرم و فرارسیدن ماه صفر و برگزاری مراسم و آیین های مذهبی، فعالیت جمع آوری پسماند خشک با فعالیت اکیپ اداره پسماند در خصوص افزایش کیفی و بهبود محیط زیست منطقه همراه با ارائه آموزش های مناسب بویژه در پایگاه های مذهبی به شهروندان همزمان با طرح نگهداشت انجام می شود.

سالاری پورتاکید کرد: این طرح با هدف ارتقای کیفیت محیط شهری استمرار دارد و بسیاری از مشکلات شهری شهروندان که شاید از نگاه مدیریت شهری دور باشد، مورد توجه قرار می گیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط