1401/05/24-22:23
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد:

استفاده از ظرفیت های شستا برای تحقق اهداف قرارگاه جهادی تأمین مسکن

استفاده از ظرفیت های شستا برای تحقق اهداف قرارگاه جهادی تأمین مسکن

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: از ظرفیت های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای تحقق اهداف قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران استفاده خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت در خصوص جلسه مشترکی که با حضور ابراهیم بازیان، مدیرعامل شستا و غفوری، عضو هیأت مدیره سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد، توضیح داد: در این جلسه پس از ارائه توضیحاتی در خصوص مأموریت ها و چشم انداز برنامه های آتی سازمان نوسازی شهر تهران، راهکارهای همکاری با شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و هم افزایی تولید مسکن در پایتخت مطرح شد و مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد: در این نشست، مقرر شد ظرفیت های شرکت شستا از جمله اراضی و املاک در اختیار این شرکت و ظرفیت های کارخانه شستا برای تأمین مصالح مورد نیاز تولید مسکن در راستای تحقق اهداف قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران مورد استفاده قرار گیرد. 

هدایت با بیان اینکه پیش نویس تفاهم نامه میان شهرداری تهران و شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) تدوین شده و در حال ارزیابی و تکمیل است، از نهایی شدن و انعقاد تفاهم نامه مذکور طی روزهای آتی با حضور شهردار تهران خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط