1401/05/27-21:04

استمرار طرح لکه گیری و ترمیم آسفالت در معابر محلات منطقه ۱۶

استمرار طرح لکه گیری و ترمیم آسفالت در معابر محلات منطقه ۱۶

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، اظهار داشت: در راستای رسیدگی به درخواست های شهروندان، ترمیم به موقع آسفالت معابر، عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت خیابان های اصلی و فرعی محلات نه گانه کماکان در دستور کار قرار دارد و به صورت منظم و مستمر تا قبل از فرارسیدن فصل بارش انجام می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، شهردار منطقه با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: این طرح با هماهنگی و همکاری معاونت عمران، با هدف ارتقاء سطح کیفی و تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه در حال انجام است و عملیات اجرایی آن تداوم خواهد داشت.

او با اعلام اینکه شهروندان می‌توانند وضعیت معابر و مشکلات موجود را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند، گفت: کیفیت معابر یکی از عوامل بسیار مهم و شاخص تاثیرگذار در زندگی شهروندان است که توجه به آن در افزایش میزان رضایتمندی عمومی موثر است.

سعید احمدیانی معاون فنی و عمران منطقه نیز در این باره خاطرنشان کرد: در محلات نه گانه بر مرمت، بهسازی روکش آسفالت و ساماندهی معابر تاکید ویژه ای شده است و انتظار می‌رود اجرای مناسب آن، علاوه بر افزایش رفاه مردم، موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه درون شهری شود.

او ادامه داد: حوزه معاونت عمران منطقه با بهره گیری از اطلاعات موجود در سامانه‌ی مردمی ۱۳۷ و استفاده از اطلاعات معتمدین و بازدید کارشناسان متخصص نواحی شش گانه نسبت به برداشت اطلاعات و رفع معضلات عمرانی معابر اقدام می کند که این عملیات شامل لکه گیری هندسی آسفالت معابر، مرمت انهار، جداول و همسطح سازی دریچه ها و اجرای آسفالت معابر بازسازی شده در بافت های فرسوده و مرمت نوار حفاری، ساماندهی پیاده روها و آسفالت رینگ و ورودی میدان ها و پل های سواره رو بزرگراهی، رفع موانع و زوائد فیزیکی پیاده روها، مرمت خطوط بساوائی ویژه نابینایان و رفع چاله ها و مرمت پیاده روها می باشد.

معاون فنی و عمران منطقه در پایان گفت: برای اجرای این طرح، با نهادهای خدماتی از قبیل ادارات آب، برق و مخابرات درخصوص الزام همسطح سازی دریچه های موجود در پیاده‌روهای معابر اصلی محلات نه گانه مکاتبات لازم به منظور هماهنگی هرچه بیشتر انجام شده است و رفع خرابی‌های سطح معابر با هدف ارتقاء کیفیت زندگی و آماده سازی بستری مناسب جهت افزایش رضایتمندی شهروندان دارالشهدای دانش آموزی و ایجاد منظر بصری خوشایند برای ساکنان محلات کم برخوردار در دستورکار این معاونت قرار دارد.

شایان ذکر است؛ از اوایل سال ۱۴۰۱ تاکنون لکه گیری دستی آسفالت به متراژ ۲۵۳۰۰ مترمربع و ۳۳۳۸ تن و روکش مکانیزه آسفالت با دستگاه های آسفالت تراش (ویتکن) و فینیشر به متراژ ۱۰۰۸۰ مترمربع و ۱۳۱۷ تن انجام شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط