1401/05/31-20:46

پاساژ ناایمن مهستان تهران در آستانه پلمب و تعطیلی قرار گرفت

پاساژ ناایمن مهستان تهران در آستانه پلمب و تعطیلی قرار گرفت

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: در صورت بی تفاوتی به اخطار های مکرر ایمنی پاساژ آزاد، بعد از اتمام ماه صفر برای پلمب و تعطیلی پاساژ مهستان وارد عمل می‌شویم.

به گزارش شهردارآنلاین؛ سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد: مجتمع تجاری و فرهنگی مهستان یک از مراکز مهم و شناخته شده در مرکز شهر بوده و روزانه صدها نفر از شهروندان از تهران و سایر استان‌ها به این‌ پاساژ مراجعه دارند.

وی افزود: این مجتمع دارای تخلفات متعدد شهرسازی و ساختمانی است و طبق نظریه کارشناسان، مستعد حریق گسترده بوده ومتاسفانه فاقد حداقل های ایمنی است.

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: طی سالیان گذشته، اخطارهای مکرر ایمنی برای مالکان و کسبه پاساژ مهستان صادر شده و متاسفانه تاکنون اقدام موثری در راستای ارتقای ایمنی و رفع خطر مشاهده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: قبل از آغاز ماه محرم جلسه‌ای با مدیران این مرکز تجاری ناایمن و خطرناک داشتیم وآخرین اخطارها شفاها و کتبا توسط مدیریت شهری داده شد.

موسوی خاطر نشان کرد: چنانچه توجهی به اخطارها نشود و اقدام عملی و عزم جدی از سوی ذی‌نفعان پاساژ مهستان برای رفع خطر و حفظ جان شهروندان اجرا نشود بعد از ماه صفر بدون تعارف و تعلل بنا بر وظیفه ذاتی شهرداری تهران، این ساختمان ناایمن و مستعد حریق گسترده که جان مردم را در خیابان پر تردد انقلاب اسلامی تهدید می‌کند، پلمب می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط