1401/05/31-22:55

پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات اجرایی پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام

پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات اجرایی پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات احداث پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی ضمن اعلام خبر فوق از استمرار اقدامات اجرایی در بخش های مختلف پل تقاطع باقری- فرجام خبر داد و گفت: در حالی که فعالیت هایی ازقبیل خاکریزی و زیرسازی شیبراهه، زیرسازی دوربرگردان شرق به شرق و اجرای انهار و شبکه جمع آوری آبهای سطحی در جبهه شرقی پروژه به اتمام رسیده است، در ضلع غربی تقاطع نیز اقداماتی نظیر احداث دیوار حائل شمال غرب، فونداسیون کوله، ایزولاسیون و جدولکاری دیوار جنوبی انجام شده است.

وی با اشاره به تهیه هندریل و درز انبساط پل تقاطع باقری- فرجام در کارگاه، از آغاز اجرای درز انبساط در بخش شرقی پل خبر داد و ابراز امیدواری کرد اجرای شیبراهه غربی بزودی آغاز شود.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، پایه های روشنایی در خیابان فرجام تنها معارض تاسیساتی باقیمانده در این پروژه است که در آینده نزدیک جابجا و برطرف خواهد شد.

گفتنی است پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح باقری- فرجام با هدف ساماندهی ترافیک بزرگراه شهید باقری طراحی شده و از دی ماه سال ۱۳۹۹ توسط شهرداری منطقه ۴ در حال اجرا است. این تقاطع شامل یک پل رفت و برگشت با طول ۴۷۶ متر بوده و پس از بهره برداری، شرق و غرب خیابان فرجام را از روی بزرگراه شهید باقری به یکدیگر متصل می سازد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط