1401/06/02-14:49
عضو هیئت رئیسه شورای شهر:

سیاستگذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه سلامت باید از پایین به بالا و در راستای خدمت به مردم باشد

سیاستگذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه سلامت باید از پایین به بالا و در راستای خدمت به مردم باشد

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران به مناسبت روز پزشک‌ به همراه نور محمدی، مدیرعامل شرکت شهر سالم و زهیری، مدیر درمانگاه از پزشکان درمانگاه شهرداری منطقه ۵ تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ نجفی همچنین پس از بازدید از درمانگاه در نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت شهر سالم و رئیس درمانگاه داشت در جریان مسائل و مشکلات مربوط به این درمانگاه قرار گرفت و گفت: با توجه به مسئولیتی که دارم باید به مردم پاسخگو‌ باشم و در همین راستا از هیچ اقدامی دریغ نخواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه در شورای ششم تمامی اعضا به منظور تاثیر بیشتر سعی بر حضور در مناطق و دیدار با شهروندان را دارند ادامه داد: در گذشته سیاستگذاری‌ها دیکته‌ای و از بالا به پایین بود اما در این دوره ما سعی می‌کنیم مستقیم در جریان امور قرار بگیریم و در واقع به نوعی تصمیم‌گیری‌ها با نظارت شورا و از پایین به بالا صورت می‌گیرد. 

عضو شورای شهر ادامه‌داد: سیاستگذاری‌ها در عرصه سلامت شهر تهران باید باتوجه به مشاهدات عینی و تعامل با مسئولان مربوطه باشد چرا که با این رویه نظارت بر عملکردها هم راحت‌تر انجام می‌شود.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر با اشاره به اینکه در تمام دنیا مدیریت بیمارستان و مراکز درمانی به سمت هیئت امنایی رفته است؛ افزود: در کشور ما هم این موضوع تا حدودی تحقق یافته است، لذا در برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های آتی شهر تهران هم باید مراکز درمانی و بیمارستانی به سمت درآمدزایی و با نگاه خدمت به مردم باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط