1401/06/02-15:42

ساماندهی ایستگاه های اتوبوس و مسیر سواره رو و پیاده رو در منطقه ۱۳

ساماندهی ایستگاه های اتوبوس و مسیر سواره رو و پیاده رو در منطقه ۱۳

معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۳ در مرداد ماه اقدام به ساماندهی ایستگاه های اتوبوس و چهار کیلومتر از مسیر اتوبوس های تندرو کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اقدامات مرتبط با حمل و نقل ترافیک در منطقه گفت: اصلاح هندسی، ایمن سازی معابر، حمل و نقل عمومی، آموزش ترافیک، مرمت و نصب تابلو، مناسب سازی و خط کشی معابر از جمله این موارد است.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص عملیات ایمن سازی معابر گفت: این عملیات در قالب تعمیر و مرمت گاردریل و نرده ایمنی، تعمیر و نگهداری مینی نیوجرسی و نیوجرسی، مرمت، نگهداری و نصب بشکه ایمنی و کاشن تانک، نصب علائم ایمنی افقی برجسته و گاردریل در خیابان پیروزی، میدان امامت، انتهای خیابان هشتم نیروی هوایی، میدان معلم، افسری آذر، شهید منتظری، خیابان شمس، انتهای خیابان خشی، مسیل منوچهری، سی متری نیروی هوایی، بزرگراه های شهید یاسینی، دوران و امام علی(ع) اجرایی شد.

او به نگهداری ۷ ایستگاه و چهار کیلومتر از مسیر بی آر تی اشاره کرد و افزود: در این راستا، ترمیم آسفالت، مرمت سرپناه ایستگاه اتوبوس، تجهیز کانکس های دوچرخه و... نیز انجام شده است.

علی احمدی ادامه داد: تابلوها و تجهیزات ترافیکی منطقه از جمله تابلو های اخطاری، اسامی معابر و اماکن، انتظامی، هدایت مسیر در راستای افزایش ایمنی، آراستگی و پیراستگی شهر نیز در منطقه ۱۳ نصب و بهسازی شد.

شهردار منطقه ۱۳، اصلاح هندسی، ترسیم خط کشی بلوک عابر پیاده، سرعتکاه و نوشتار کلمات، نصب سنگدال مناسب سازی، دستک پل های همسطح، مرمت پل فلزی و نصب موانع فیزیکی از دیگر انجام شده در حوزه حمل و نقل و ترافیک است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط