1401/06/02-17:15
در دهمین جلسه قرارگاه تحول اجتماعی منطقه ۴:

بیش از ۲۹۰۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه جمع آوری شدند

بیش از ۲۹۰۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه جمع آوری شدند

شهردار منطقه ۴ در دهمین جلسه قرارگاه تحول اجتماعی منطقه ۴ با ارزیابی اقدامات صورت گرفته در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گفت: با تلاش های شبانه روزی در صدد آنیم که آسیب های اجتماعی را به حداقل خود برسانیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "محمدرضا پوریافر" اقدامات انجام شده در منطقه جهت کاهش آسیب ها و جمع آوری معتادان متجاهر در جنگل های شیان و لویزان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۹۰۰ نفر معتاد متجاهر از سطح منطقه جمع آوری و به مراکز غربالگری منتقل شدند.

او به ساماندهی خیابان شهید زهدی و پاکسازی جنگل لویزان از معتادین متجاهر اشاره کرد و گفت: پاکسازی مستمر جنگل های شیان، لویزان و حضور نیروها و استقرار کانکس پلیس درخیابان هنگام و شهرک شهید دقایقی ضروری است.

شهردار منطقه ۴ از پلمپ ۱۲۰ واحد ضایعاتی و شناسایی کمپ های غیرمجاز در سطح منطقه خبر داد و گفت: گشت های شبانه توسط پلیس، مقابله با سگ گردانی در بوستان ها و معابر عمومی با نصب بنر در بوستان ها از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

دهمین جلسه قرارگاه تحول اجتماعی منطقه ۴ با حضورشهردار منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، معاونین شهردار منطقه، نماینده سازمان های مردم نهاد، سرکلانترشرق تهران، پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران همچنین معاون دادستان ناحیه ۱۵، سرپرست دادسرای ناحیه ۴، فرمانده ناحیه بسیج کربلا، کمیته امداد، هلال احمر، شرکت شهر سالم و مدیران شهری این منطقه در سالن کنفرانس برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط