1401/06/03-21:02
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران اعلام کرد:

تخصیص زمین برای احداث بازار میوه و تره بار، پارکینگ و قریب به ۴۰۰ واحد مسکونی در منطقه ۱۷

تخصیص زمین برای احداث بازار میوه و تره بار، پارکینگ و قریب به ۴۰۰ واحد مسکونی در منطقه ۱۷

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در حاشیه بازدید از منطقه ۱۷ از تخصیص زمین متعلق به سازمان نوسازی شهر تهران برای احداث بازار میوه و تره بار، پارکینگ و ۴۰۰ واحد مسکونی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از اداره ارتباطات و‌ امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، سرپرست این سازمان به همراه شهردار منطقه ۱۷ و مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از وضعیت بافت های فرسوده منطقه ۱۷ و اراضی موجود در این منطقه بازدید میدانی به عمل آوردند. 

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در حاشیه این بازدید با اشاره به درخواست شهروندان منطقه ۱۷ مبنی بر کمبود بازار میوه و تره بار در این منطقه، خاطرنشان کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته مقرر شد تا بخشی از زمین متعلق به سازمان نوسازی شهر تهران در این منطقه جهت احداث بازار میوه و تره بار در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار قرار گیرد و بخشی دیگر توسط سازمان نوسازی برای احداث پارکینگ، در نظر گرفته شود.

مهدی هدایت با اشاره به ضرورت ایجاد دسترسی مناسب برای ساکنان منطقه ۱۷ در محدوده بزرگراه شهید چراغی عنوان کرد: برنامه ریزی های لازم جهت احداث زیرگذر راه آهن در این محدوده صورت گرفته و مقرر شد بخشی از اعتبارات لازم برای شروع عملیات اجرایی زیرگذر از طریق سازمان نوسازی شهر تهران تأمین شود.  

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در ادامه از برنامه ریزی برای احداث ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب قرارگاه جهادی تأمین مسکن در منطقه ۱۷ خبر داد و گفت: با هماهنگی های انجام شده با شهرداری منطقه ۱۷ و شریک پروژه، عملیات اجرایی احداث این پروژه مسکونی طی روزهای آتی آغاز خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط