1401/06/04-14:52
عضو شورای شهر تهران در ملاقات مردمی با شهروندان منطقه یک:

عمده مشکلات شهوندان منطقه یک تغییر یا ضعف قوانین است

عمده مشکلات شهوندان منطقه یک تغییر یا ضعف قوانین است

بیشترین درخواست شهروندان منطقه یک از مدیریت شهری، درخصوص مشکلات ساختمانی بوده که به دلیل تغییر و یا ضعف قوانین ایجاد شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در دومین ملاقات مردمی خود از منطقه یک که با حضور حمیدرضا حاجوی شهردار، معاونان و مدیران شهری این منطقه برگزار شد گفت: بحث باغ و غیر باغ یکی از موارد مطرح شده در این ملاقات بود که افرادی مراجعه کرده بودند که حکم غیر باغ داشتند و به دلیل تغییر قوانین حکم باغ برای آنها صادر شده که شکایت به دیوان کردند و به دنبال آن وقفه در کارشان به وجود آمده و درخواست حل مشکل داشتند.

او افزایش قیمت‌ها و طول زمانی که برای رای باغ و غیر باغ در شورا صرف می شود را از دیگر مواردی دانست که شهروندان را دچار سرگردانی، خسران و ناراحتی کرده است.

کاشانی ابراز امیدواری کرد با درایت و تلاش‌های شهردار و مدیران شهری منطقه و پیگیری های شورای شهر مشکلات کاهش خواهد یافت و این تغییرات که به ضرر مردم بوده اصلاح و درخواست‌های آنها با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

گفتنی است حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با شهروندان این منطقه، به همراه حمید رضا حاجوی شهردار و معاونان و روسای ادارات به مشکلات و درخواست های ۴۰ نفر از مراجعین رسیدگی و سپس از قدمگاه امامزاده صالح(ع) به عنوان یکی از پروژه های بزرگ شهری منطقه بازدید کرد.

نظرات

captcha
  • ارمان 17 شهریور

    مشگل فقط فساد کارمنداس که هرکی بیشتر پول بده کار اونو راه میندازن وسلام اونم ناحیه دو منطقه یک وحشتناکه

اخبار مرتبط