1401/06/04-19:10

دیدار مردمی جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین دستگاه های قضایی با شهروندان ناحیه ۵ منطقه ۱۹

دیدار مردمی جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین دستگاه های قضایی با شهروندان ناحیه ۵ منطقه ۱۹

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیس کل دادگستری استان تهران، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ و معاونین و مدیران به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان محله های شهرک رسالت، صالح آباد غربی، شرقی و کریم آباد در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با آنها دیدار کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، طی این نشست شهروندان محله های صالح آباد شرقی، غربی و کریم آباد در خصوص مسائل و مشکلات موجود در این محدوده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفتگو کردند.

در این نشست کمبود وسایل حمل و نقل عمومی بویژه اتوبوس در محله های صالح آباد شرقی،غربی و کریم آباد یکی از درخواست های شهروندان بود که در این خصوص علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه گفت: ضمن بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تلاش خواهد شد در این محدوده چند دستگاه اتوبوس نیز به خطوط اتوبوسرانی میدان محمدیه و مترو علی آباد جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل در رفت آمد اضافه شود.

در ادامه جعفری درخصوص تأمین آب خام بوستان صالح آباد از اجرای عملیات لوله گذاری و انتقال آب از بوستان افرا به این بوستان خبر داد و افزود: مشکل این بوستان مرتفع شده و ظرف یکماه آینده نسبت به تعمیر چاه واقع در جنب کمپ ره یافتگان اقدام می شود.

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از دیگر سخنرانان این جلسه درباره پیگیری مشکلات سند زمین های کریم آباد ضمن تأکید بر تسهیل در فرآیند رسیدگی خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان کارگروهی از دستگاه های مسئول تشکیل دهند تا این موضوع در فاز مطالعاتی قرار گیرد و با استعلامات ثبتی این مسئله تعیین تکلیف شود.

القاصی درخصوص یکی از درخواست های شهروندان مبنی بر ایجاد ساختمان جدید برای دادگستری شهر آفتاب خواستار مکاتبه با فرمانداری برای تأمین زمین با توجه به درنظر گرفتن مرکزیت آن و دسترسی آسان برای مردم شد.

رفع مشکلات ناشی از نبود فاضلاب شهری، ایجاد سوله مدیریت بحران، مجموعه ورزشی و فرهنگی، احداث پارکینگ با مشارکت بخش خصوصی، افزایش مراکز درمانی و پایگاه های بهداشت، تعیین تکلیف زمین های این محدوده و صدور مجوز برای ساخت و ساز، تغییر در سرانه های تعاونی مسکن بسیجیان و... از جمله مسائل مورد بررسی دیدار مردمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه های قضایی، فرمانداری و استانداری بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط