1401/06/05-12:11

اولین طرح "خدمت" شهر تهران در منطقه ۱۳ اجرایی می شود

اولین طرح "خدمت" شهر تهران در منطقه ۱۳ اجرایی می شود

در راستای تدابیر دکتر زاکانی، شهردار تهران برای حل مسائل و موضوعات شهری محلات، اولین طرح خدمت شهر تهران از امروز پنجم شهریور ماه، به مدت یک هفته در منطقه۱۳ اجرایی می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، جلسه هماهنگی طرح خدمت با حضور محمدی مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران، علی احمدی شهردار منطقه۱۳، نماینده معاونت ها و ادارات کل ستادی و جمعی از معاونان اجرائی برگزار شد.

محمدی، مدیر کل امور مناطق شهرداری تهران در این جلسه ضمن تشریح کلیات طرح و با اشاره به تاکیدات شهردار تهران برای رسیدگی به وضعیت امور شهری محلات، از اجرای این طرح در منطقه۱۳ خبر داد.

او به ذکر برخی نکات در خصوص ماموریت ها و وظایف مناطق در طرح خدمت پرداخت و تاکید کرد: شهر یک موجود زنده است و خدمت به شهر و شهروندان سرلوحه فعالیت های شهردار است؛ بنابراین باید برای حصول نتایج مطلوب نقاط قوت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم و نقاط ضعف را هم مطابق با نیاز شهر برطرف کنیم.

محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ نیز ضمن اعلام آمادگی این منطقه برای اجرای هر چه بهتر طرح با استفاده از ظرفیت های موجود ابراز امیدواری کرد: با همکاری مجموعه معاونت ها و ادارات و اجرای صحیح و شایسته طرح، کیفیت زندگی شهروندان را افزایش و محلاتی پاکیزه و با نشاط داشته باشیم.

بر اساس این طرح، نواقص و مشکلات احصا و به مدت یک هفته و به صورت ضربتی این مسائل در حوزه های  خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی اجرایی می شود.

آسفالت و بهسازی معابر، رنگ آمیزی جداول، نصب گاردریل و نیوجرسی در بزرگراه ها، بازپیرایی و فضای سبز، زیباسازی منظر شهری و... از جمله خدمات طرح خدمت است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط