1401/06/05-15:24
رئیس شورا در آیین آغاز عملیات ادامه اجرای بزرگراه یادگار امام(ره):

ارتباطات محلات در ساخت بزرگراه‌ها نباید قطع شود

ارتباطات محلات در ساخت بزرگراه‌ها نباید قطع شود

مهدی چمران در آیین آغاز عملیات ادامه ساخت پروژه یادگار امام(ره) گفت: باید از تجربه ساخت پروژهای بزرگراهی درس بگیرم و به ارتباطات بین مردم محلاتی که بواسطه اجرای چنین پروژه های قطع می شود توجه بیشتری داشته باشیم. و‌ نباید ارتباط مردم را بین محلات قطع کنیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ صبح امروز با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران،  پرویز سروری نایب ‌رئیس شورای شهر تهران و عباس شعبانی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران مراسم آغاز به کار عملیات اجرایی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) برگزار شد.

مهدی چمران رئیس شورا ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت به دولت مردان به خصوص رئیس جمهور مردمی و فعال کشور گفت: امیدواریم در ساخت پروژها همه ابعاد فنی، فرهنگی، اجتماعی یک پروژه را برنامه ریزی کنیم تا در اجرای آنها ارتباطات بین مردم و محلات قطع نشود.

وی در ادامه گفت: اگر در ساخت بزرگراه‌ یادگار امام وقفه ای ایجاد نمی‌شد الان زمان بهر ه براداری از این پروژه بود و امیدواریم در ساخت و بهره‌برداری از این پروژه به نحو احسن اقدام شود تا مردم بتوانند از این پروژ منتفع شوند.

مهدی چمران با بیان اینکه با احداث بزرگراه یادگار امام می‌توانیم یک تحرک اقتصادی هم ایجاد کنیم، گفت: همچنین در این مسیر با توجه به اینکه ساختمان های نا ایمن و فرسوده زیادی نیز وجود دارد که با احداث بزرگراه می‌توانیم بخشی از ساختمان های فرسوده این مسیر را نیز نوسازی کنیم.

رئیس شورا در پایان گفت: با توجه به اینکه بزرگراه امام علی(ع) بار ترافیکی سنگین شمال- جنوب را تحمل می‌کند، با احداث بزرگراه یادگار امام(ره) نیز بار ترافیکی این مسیر کاهش قابل توجه ای خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط