1401/06/05-18:18

افزایش ایمنی بزرگراه های منطقه ۱۹ با نصب بیش از ۱۰۰ قطعه تجهیزات ترافیکی

 افزایش ایمنی بزرگراه های منطقه ۱۹ با نصب بیش از ۱۰۰ قطعه تجهیزات ترافیکی

در راستای تامین ایمنی شهروندان و به حداقل رساندن حوادث رانندگی ۱۳۰ قطعه تجهیزات ترافیکی در بزرگراه های جنوب غرب تهران و محدوده منطقه ۱۹ نصب شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه در خصوص ایمن سازی بزرگراه های محدوده این منطقه گفت: بر اساس بازدیدهای میدانی، نقاط بزرگراهی که نیاز به نصب و مرمت تجهیزات ترافیکی داشته شناسایی شده که در همین راستا ۱۰۰ استوانه، ۱۵ بشکه و ۱۲ عدد کاشن تانک در بزرگراه های شهید هاشمی و شهید تندگویان نصب شده است.

او همچنین از نصب گاردریل در بزرگراه های منطقه خبر داد و افزود: به منظور ایمن سازی معابر نزدیک به ۱۰۰ متر گاردریل در بزرگراه های تندگویان در مسیر رفت و برگشت، شهید هاشمی، شهید کاظمی راست گرد آزادگان شرق و خیابان بهمنیار مقابل بیمارستان مفرح مرمت و نصب شد.

به گفته این مسئول در راستای آرام سازی ترافیک برای کاهش سرعت وسایل نقلیه ۱۰ کیلومتر طول خط کشی محوری و و اکستروژن (خطوط لرزاننده هشداری) در کندروی بزرگراه آزادگان مسیر شرق به غرب از تقاطع بزرگراه شهید کاظمی تا بزرگراه آیت الله سعیدی و بزرگراه شهید کاظمی رمپ آزادگان شرق انجام شده است.

جعفری ادامه داد: با نصب ۲ سرپناه جدید در پایانه بهشت تعداد سرپناه در این پایانه به ۵ عدد رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط