1401/06/07-13:37

آمادگی شهرداری منطقه ۴ جهت همکاری در بهسازی مدارس

آمادگی شهرداری منطقه ۴ جهت همکاری در بهسازی مدارس

شهردار منطقه ۴ در اولین نشست کمیته اجرایی طرح حمایت از مدارس گفت: به منظور ایجاد محیط ایمن برای تحصیل فرزندان، این منطقه آمادگی همکاری در بهسازی مدارس را دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران؛ "محمدرضا پوریافر" با تاکید بر همکاری دوسویه شهرداری و آموزش و پرورش گفت: به منظور رفع مشکلات موجود مدارس انجام فعالیت های عمرانی و تجهیزی منوط به اولویت بندی آموزش و پرورش می باشد و شهرداری منطقه ۴ برای تسریع و همکاری در انجام این فعالیتها در سه بخش عمرانی، تجهیزی و برنامه ای به ویژه رفع مشکلات مربوط به ایمنی مدارس اعلام آمادگی می کند.

در ادامه این نشست رییس آموزش و پرورش ضمن مطرح نمودن این موضوع که منطقه ۴ شهر تهران با داشتن حدود ۵۰۰ مدرسه و آموزشگاه بیشترین تعداد مدارس و جمعیت دانش آموزی در سطح این شهر را دارا است افزود: وضعیت ساختمانی و ایمنی بسیاری از مدارس دولتی منطقه موجود در بافت فرسوده نیاز به بهسازی دارند.

در ادامه دبیر دبیرخانه منطقه ای با مطرح نمودن این موضوع که اعتبار ابلاغی حمایت از مدارس در  مقایسه با تعداد بالای مدارس بسیار اندک می باشد اشاره کرد و گفت: ما در این بخش نیازمند افزایش حداکثری جهت افزایش اعتبار ابلاغی و همچنین استفاده از سایر ظرفیتهای موجود در کشور شامل ستاد فرمان امام، طرح برکت و... برای رفع مشکلات اساسی مدارس دولتی هستیم.

اولین نشست اعضای کمیته اجرایی طرح حمایت از مدارس منطقه ۴ با حضور شهردار، معاونین منطقه ۴، رییس آموزش و پرورش منطقه، معاونین و روئسای مقاطع سه گانه آموزش و پرورش در راستای دستورالعمل مصوب حمایت از مدارس شهرداری تهران برگزار شد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری مشترک فی‌مابین شهرداری منطقه ۴ و آموزش و پرورش منطقه منعقد و امضا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط