1401/06/08-15:32
همزمان با اجرای طرح خدمت، شهردار منطقه ۴ خبر داد:

بهسازی معابر و بزرگراه ها با ۲۵۰۰ تن آسفالت در روز

بهسازی معابر و بزرگراه ها با ۲۵۰۰ تن آسفالت در روز

شهردار منطقه ۴ تهران ضمن اعلام اجرای فعالیت های عمرانی در معابر و بزرگراه‌های این منطقه از بازدید شبانه معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از اجرای طرح خدمت خبر داد و گفت: به منظور رفاه شهروندان فعالیت های عمرانی در معابر و بزرگراه‌های این منطقه با شتاب بیشتری در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "محمدرضا پوریافر" با بیان اینکه در طرح خدمت قرار است فعالیت های معاونت های اجرایی منطقه  با قوت بیشتری اجرا شود، افزود: با دستور شهردار محترم تهران و همکاری سازمانهای مرتبط معابر و بزرگراه هایی که نیاز به مرمت دارند شناسایی و روزانه ۲۵۰۰ تن آسفالت در سطح منطقه پخش می شود.

او افزود: در بازه زمانی اجرای طرح خدمت، معابر و بزرگراه های بیشتری لکه گیری، تراش و روکش آسفالت خواهند شد و خدمت رسانی به شهروندان بدون توقف و شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

پوریافر با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای روز اول طرح خدمت  تا کنون حدود ۸۰۰۰ تن آسفالت در محدوده منطقه پخش شده است، افزود: تا کنون خیابان های آزادی، ۲۰ متری مسجد، تلو، ۱۸۲ غربی، خواجه عبدالله، بلوار عباسپور، بلوار بهار و... لکه گیری، تراش و روکش شد و پیش بینی می شود تا پایان اجرای این طرح غالب معابری که نیاز به مرمت دارند بهسازی خواهند شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط