1401/06/08-21:35

افتتاح سالن چند منظوره و استخر سرپوشیده شهربانو منطقه ۵

افتتاح سالن چند منظوره و استخر سرپوشیده شهربانو منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ از افتتاح سالن چند منظوره و استخر سرپوشیده و مجهز مجموعه شهربانو منطقه ۵ خبر داد و گفت: تا دو ماه دیگر، استخر روباز و بازی های توپی بانوان به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ احسان شریفی شهردار منطقه با اشاره به برگزاری آیین افتتاح مجموعه چند منظوره و استخر سرپوشیده و مجهز مجموعه شهربانو منطقه ۵ گفت: مجموعه شهربانو منطقه ۵ از سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه های شهربانو در سطح تهران است و بعد از شهربانو منطقه ۱۵ بزرگترین استخر سرپوشیده را دارد.

او افزود: به دنبال شیوع بیماری کرونا و تعطیلی استخرها، استخر سرپوشیده این مجموعه نیز تعطیل شد و بعد از آن هم به مشکلات تاسیساتی خورد و حالا قرار است بعد از سه سال بازگشایی شود.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: مجموعه ورزشی بدنسازی در شهربانوی منطقه ۵ نیز جزو یکی از بهترین و تخصصی ترین مجموعه های سرپوشیده بدنسازی زیر مجموعه شهرداری است.

شریفی با بیان اینکه با قرارداد توسعه و مشارکتی که بستیم از فضای بسیار زیاد و مساحت خوبی که این مجموعه دارد استفاده بهینه می شود تاکید کرد: در فاز اول سالن بدنسازی سرپوشیده و چندمنظوره و استخر پوشیده بازگشایی می شود و در فاز دوم استخر روباز و بازی های توپی بانوان ظرف دوماه آینده به بهره برداری می رسد.

او ادامه داد: در روزهای عادی بین ۱۵۰۰ تا ۶ هزار نفر در قسمت های مختلف این مجموعه پذیرش می شوند. این مجموعه شامل کتابخانه، قرائت خانه، سالن مشاوره، کلاس های آموزشی زبان و موسیقی، نقاشی و سالن اجتماعات با ظرفیت ۱۷۰ نفر، مهدکودک، مجموعه سرپوشیده مجهز بدنسازی و سالن ورزش های هوازی و ریتمیک است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط