1401/06/09-16:24

لزوم توجه به پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی پروژه باغ راه فاطمه زهرا(س)

لزوم توجه به پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی پروژه باغ راه فاطمه زهرا(س)

زهرا شمش‌احسان عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراه محمد جواد خسروی؛شهردار منطقه ۱۸ در بازدید از منطقه اظهار داشت: توجه به سرمايه‌های اجتماعی و حمايت از ظرفيت‌های مردمی در محلات جنوب شهر،‌ در پيشگيری از آسيب‌های اجتماعی نقش موثری دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ شمس‌احسان در بازديد از این منطقه ابتدا با حضور در دوشنبه‌های ورزشی و گفت‌وگو با ورزشکاران، قهرمانان و شهروندان فعال ورزشی منطقه ۱۸ در بوستان قائم گفت: امروز شاهد ظرفیت‌های چشمگير مردمی در عرصه‌های مختلف ورزشی هستیم و دغدغه ما در شورای اسلامی شهر تهران سیاست‌گذاری در حوزه توسعه ورزش همگانی است.

وی ادامه داد: مناطق جنوبی تهران همواره خاستگاه پرورش استعدادها و ظرفیت‌های قهرمانی بوده است، بايد بستری فراهم شود كه زيرساخت‌های ورزشی منطقه بيشترين کارایی را برای ساكنين داشته باشد و ورزش همگانی را به سمت ورزش حرفه‌ای سوق دهد تا بتوانيم از بروز بسياری از ناهنجاري‌ها و آسیب‌های اجتماعی جلوگيری كنيم.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران افزود: سازمان ورزش و شهرداران مناطق بهترین شرایط را برای ورزشکاران فراهم كنند تا شهروندان بدون دغدغه در این مسیر قدم بردارند.

در ادامه شمس‌احسان از مرکز فراموز منطقه ۱۸ بازدید کرد و گفت:  شورای اسلامی ششم بر فعالیت‌های نوآورانه و خلاقانه در مراکز فراموز تاکید دارد؛ باید اثربخشی مراکز فراموز مورد توجه و بررسی قرار گیرد تا بتوانیم این مراکز را در همه مناطق گسترش دهیم.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: تاثيرگذاری روی ذائقه‌ها در اجرای فعاليت‌های اجتماعی و تغيير کلیشه‌های رايج اهميت دارد.
بازدید از پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) از دیگر برنامه‌های شمس‌ احسان در منطقه ۱۸ بود.

وی در این بازدید گفت: باید پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و همچنين توجه به سرانه های خدماتی در تكميل اين پروژه مدنظر قرار گیرد و نیازمند بازنگری است.

شمس‌احسان ضمن بازديد از محله صادقیه تاكيد داشت كه مناسب سازی معابر برای استفاده از افراد كم توان جسمی با توجه به مطالبات مردمی در اين محله به طور ويژه مورد توجه قرار گيرد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه ضمن بازدید از محله یافت آباد جنوبی (عرب آباد) با ساکنین این محله گفت‌وگو کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از گود خليج فارس اظهار داشت: منطقه با در نظر گرفتن ملاحظات بايد طرح های مطالعاتی و توسعه ای خود را برای ساماندهی و رونق بخشی از اين محدوده ارايه کند تا ظرفيت‌های گردشگری و فرامنطقه‌ای برای شهروندان ايجاد شود.

شمس‌احسان در ادامه با توجه به روز كشتی ضمن بازديد از خانه کشتی شهیدان قربانی دستجردی تاکید كرد كه با توجه به مطالبات مردمی مبنی بر بازگشایی این مكان، به فوريت موانع بهره برداری برطرف شود تا طی روزهای آینده شهروندان بتوانند از اين زيرساخت بهره مند شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط