1401/06/09-16:35
معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۴ همزمان با اجرای طرح خدمت خبر داد:

روان سازی ترافیک و شهری آرام و ایمن/ ترافیک کمتر، ایمنی بیشتر

روان سازی ترافیک و شهری آرام و ایمن/ ترافیک کمتر، ایمنی بیشتر

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ تهران همزمان با اجرای طرح خدمت در این منطقه از اقدامات ترافیکی و آرام سازی معابر و میادین خبر داد و گفت: با اقدامات اجرایی ترافیکی در طرح خدمت، شهری با ترافیک کمتر و ایمنی بیشتر را شاهد خواهیم بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "محمود کرم رودی" با اعلام این خبر گفت: به منظور سلامت شهروندان ائم از رانندگان و عابران پیاده ؛ با مرمت، تعویض و ترمیم المان های ترافیکی که نیاز به تغییرات داشتند، شهری ایمن تر را پیش رو خواهیم داشت.

او در ادامه گفت: در این راستا گاردریل‌ها و پایه‌های گاردریل‌ها در بزرگراه ها تعویض و تعمیر شد.

کرم رودی افزود: در ادامه این عملیات می توان به نصب و مرمت تابلوهای ترافیکی و جهت نما، نصب تابلوهای مخصوص معلولان، تسطیح اختلاف سطوح، ایجاد پیوستگی در بدنه کانال های عابران پیاده، خط کشی عابران پیاده، همسطح سازی رفیوژهای میانی، رفع معارض در مسیرتردد عابران، احداث رمپ و نصب پل همسطح فلزی و یا مصالحی اشاره کرد.

معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه افزود: تعویض شیشه های آسیب دیده در جدار ایستگاه ها، نظافت و شستشوی ایستگاه های بی.آر.تی و ترسیم علایم نوشتاری و کف نویسی معابر از دیگر اقدامات این طرح است.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان افزود: اینگونه اقدامات ترافیکی به منظور روان سازی ترافیک همچنان در نواحی نه گانه و سطح منطقه به طور مدام ادامه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط