1401/06/10-18:34
با هماهنگی و تعامل همه جانبه بین بخشی در قرارگاه اجتماعی اتفاق افتاد؛

عملکرد مثبت شهرداری منطقه ۱۵ در نقاط آسیب خیز

عملکرد مثبت شهرداری منطقه ۱۵ در نقاط آسیب خیز

هماهنگی و تعامل همه جانبه بین بخشی که به دنبال تشکيل قرارگاه اجتماعی منطقه ۱۵ انجام شد، منجر به اتفاقات مثبتی در نقاط آسیب خیز منطقه ۱۵ شد که این موارد با حضور قناعت کار معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۴ تهران، باباگل زاده دادستان ناحیه شهید محلاتی، ترابی جانشین معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب، سرهنگ جلینی سرکلانتر ششم فاتب، با همراهی شهردار منطقه ۱۵ مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در این بازدید به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای پیگیری مصوبات قرارگاه اجتماعی منطقه ای پرداخت و گفت: در راستای اجرای طرح شناسایی و جذب معتادان متجاهر؛ پاتوق های سطح منطقه شناسایی و با عملیات های مشترک شهرداری و پلیس در مجموع ۵۶۴۴ نفر شامل تعداد ۱۹۲۰ نفر در سال ۱۴۰۰ و تعداد ۲۸۱۳ نفر در سال ۱۴۰۱ جذب شدند.

وی در ادامه افزود: در طرح ساماندهی دو محدوده آسیب خیز کوه سنگی و کوه گچی با همکاری نیروی انتظامی طرح شناسایی و جذب به صورت مستمر در حال انجام است و نسبت به دسترسی و ایجاد معبر برای گشت زنی عوامل نیروی انتظامی اقدامات لازم از سوی شهرداری انجام شده است.

شهردار منطقه به طرح پلمب واحدهای ضایعاتی اشاره کرد و یادآور شد: این طرح در ۱۱ مرحله در نواحی یک و دو با همکاری پلیس اجرا شده و در نهایت ۱۸۰ واحد ضایعاتی غیرمجاز تعطیل و پلمب شده است. تعداد ۹۴ پلاک قرمز شناسایی شده که از این تعداد در سال گذشته با هماهنگی دادستانی تهران ۳۶ مورد در اولویت اول اقدام قرار گرفت و ۳۴ پرونده تشکیل و به بازپرسی شعبه ششم ارجاع شد که برخی از آنها اقدام و مابقی منتظر دستور پلمب و... می باشد.

به گفته وی در ارتباط با فضاهای بی دفاع شهری نیز تعداد ۲۲۴ مورد براساس تیپولوژی های ده‌گانه در سامانه مرتبط ثبت شده که تعداد ۹۱ مورد مشترک با اداره امور بانوان شناسایی شد که در مجموع ۳۱۵ مورد شناسایی و تعداد ۷۵ مورد بهسازی شده است. در ارتباط با دیوار کشی فضاهای بی دفاع نیز در دو فاز ۱۰۶ مورد شناسایی شده که تاکنون ۸۸ مورد بهسازی و دیوارکشی انجام شده و ۱۸ موردد باقیمانده نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه یادآور شد: مددسرای خاوران نیز طی عملیات عمرانی تبدیل به مرکزی برای جوانان و گروه های سنی ۶۵ سال به بالا جهت طی دوره درمان ۶ تا ۹ ماه شده و از ابتدای طرح تاکنون تعداد ۷۰۰ نفر در این مرکز پذیرش شده است.

شایان ذکر است، مسئولان حاضر در منطقه از سه محل در منطقه شامل کوه گچی، کوه سنگی و مددسرای خاوران بازدید کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط