1401/06/10-20:06
در جلسه کمیته ایمنی و رفع خطر از ساختمان های ناایمن این منطقه مطرح شد؛

اهتمام ویژه در پیگیری اخطارهای صادرشده برای ساختمان های نا ایمن منطقه ۱۹

اهتمام ویژه در پیگیری اخطارهای صادرشده برای ساختمان های نا ایمن منطقه ۱۹

در دومین نشست کمیته ایمنی و رفع خطر از ساختمان های نا ایمن منطقه ۱۹ بر اهتمام ویژه در پیگیری اخطارهای صادرشده برای ساختمان های ناایمن در این منطقه تأکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، دومین جلسه کمیته ایمنی با حضور رئیس و اعضای کمیته ایمنی به همراه مدیران منطقه و مدیران منطقه ۷ عملیاتی سازمان آتش نشانی برگزار شد.

در این نشست محمد غفاری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اهمیت برگزاری مستمر این کمیته خواستار صدور اخطاریه برای تمامی ساختمان‌ های نا ایمن منطقه شدکه در صورت عدم رفع موارد نا ایمنی با دستور قضایی نسبت به تعطیلی آن اقدام شود.

غفاری ادامه داد: پس از احصاء موارد نا ایمنی در واحد های صنعتی، اداری، تجاری نسبت به ارسال رونوشت اخطاریه به اتحادیه ها، سازمانهای خدماتی و مقام قضایی اقدام شودتا وظایف اعضا مشخص و پیگیر موارد مطرح شده شوند.

این مسئول پاساژ زنجانی ها، تالار طوبی، مجتمع ۲۲ بهمن را از ساختمان های ناایمن منطقه برشمرد و خاطر نشان کرد: ساختمان پاساژ زنجانی ها با فرسودگی بنا و بدون جان پناه از ساختمان های بسیار پر خطر محسوب می شود و در راستای حفظ جان شهروندان درحال فعالیت در این محدوده اخطار قطع انشعابات صادر شود.

ضمن اینکه درخصوص ایمن سازی ساختمان های تالارگلستان،خوابگاه دانشگاه دخترانه شریعتی، الماس ماهان،مجتمع کوه نور و درمانگاه خیریه المهدی دستور صدور اخطار برای رفع خطر از این مکان ها را صادر کرد.

غفاری در خصوص رعایت اصول ایمنی در تالار طوبی بر پیگیری درخواست مالک این تالار در خصوص بازسازی پله فرار و هماهنگی با اداره املاک تأکید و خواستار اخذ تاییدیه از سازمان آتش نشانی مبنی بر اطفاء حریق برای این مکان شد.

احصاء موارد خطر زا در بازار شهید احسانی، مجتمع مسکونی سهیل،دانشگاه شاهد و یادگار امام،بازدید از خوابگاه های دانشگاه های شریعتی، یادگار امام و شاهد طی دو هفته آینده، لزوم اطلاع رسانی مخاطرات و موارد ناایمنی به ساکنین مجتمع های مسکونی منطقه، تهیه لیست اماکن و ساختمان های پر خطر هر ناحیه به تفکیک توسط اداره ساماندهی و ارسال به نواحی به منظور اطلاع رسانی و نصب بنر در مقابل این ساختمان ها از مصوبات کمیته ایمنی و رفع خطر از ساختمان های نا ایمن منطقه ۱۹ بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط